fredag 4. september 2009

Blomster

Jeg syns det er så koselig med roser, spessielt de hvite og lyserosa:) Er veldig glad for at man nå får kjøpt billige roser i matbutikkene. Jeg syns faktisk de rosene som er kjøpt i matbutikker holder seg mye bedre enn de som er kjøpt i blomsterbutikk. De fra blomsterbutikken har for vane å dø etter et par dager i stuen, mens de jeg kjøper i matbutikken gjerne kan stå i rundt 2 uker:) Denne pokalen fant jeg på kremmerhuset til utrolige 179 kr, har sett lenge etter en slik, men alle har kostet godt over 500 kr og det syns jeg var litt i meste laget. Er ihvertfall veldig fornøyd med å få den i hus og syns den er utrulig fin og gjør veldig mye ut av seg endten det er blomster i den eller ikke:)



1 kommentar:

  1. takk søsteren din for den :p
    hadde det ikke vært at du snik i mitt vindu, så hadde den nok stått i butikken enda ;) thihi

    SvarSlett