onsdag 23. september 2009

Damenes aften på Bohus

I går var jeg og Maria på damenes aften på Bohus, det var koselig:)
Rett før det hele var ferdig hadde de trekkning av et års abonnement på Bonytt og Rom 123, samt en seng. Jeg var så heldig å stikke av med abonnemantet på Bonytt, så nå går jeg bare å venter på posten:)


Jeg var ikke helt i handle modus i går, men fikk med meg noen hvite te-krus.
Nå må jeg bare på Ann's gaver å kjøpe meg litt te og lys, så er jeg klar for den lange mørketiden:)



1 kommentar:

  1. Å så heldig du var, gratulerer!
    Syns det er så fint å kunne brodere på stoff slik du har gjort på bodyene under. Knallfine. Det skal visstnok gå ann med symaskinen til svigermor, så jeg må kanskje låne den prøve meg :)
    Ha en fin kveld.
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett