søndag 13. september 2009

En etterlengtet bytur:)

Denne helgen har jeg og Mari vært alene hjemme.
Tom André er på fotballtur i England med et par kompiser og Jonas er med svigers på hyttetur. Det har vært deilig med litt alene tid, men kveldene blir litt ensomme.

Jeg benyttet anledningen både fredag og lørdag til en bytur. Det blir ikke så ofte jeg kommer meg til byen ellers, så det var deilig vi virkelig kunne ta seg tid til å gå innom alle butikkene:)
Det ble selvfølgelig et par ting med hjem:)


Disse søte glasskonfektene fant jeg på Ann's gaver og er fra SIA.
Syns de var veldig søte og siden jeg er en skikkelig godtemons ligger ikke vanlige godter lenge i skålen, så da tenkte jeg disse kunne være fine å pynte med:)
Jeg fant også disse blomstene. Jeg trenger bare den ene men klarte ikke bestemme meg for hvilken farge, så da ble det begge:) Får nok snart bruk for den andre også:)

På bohus fant jeg dette søte hjertet. Her står det "You are my heart".




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar