søndag 27. september 2009

Etter at Mari var født tok jeg kontakt med Trude, for å få henne til å lage noe bare en ekte prinsesse er verdig:) Trude er veldig kreativ og flink, og lager de nydeligste ting.


Som en del av dåpsgaven til Mari Sofie fikk hun dette søte sengesettet, på puten er det også brodert navnet hennes med en krone over.

På undersiden av dynetrekket har hun brodert "..sov godt...drøm søtt.."
Kjempe søtt:)

Måtte selvfølgeli ha et hjerte også:)

Jeg har lenge hatt lyst på en sengegavl, men jeg har lurt på hvordan jeg skulle gjøre den spesiell. Så i forbindelse med at vi bestilte dåpsgaven til Mari fikk jeg like godt Trude til å brodere et monogram på stoffet til sengegavlen.

Syns det ble kjempe fint, og en ting er nå helt sikker: det er ingen som har lik sengegavl som oss:) hehe... Vi har desverre ikke fått opp gavlen enda, men så snart Mari har flyttet inn på rommet sitte skal det nok bli gjort. Kommer tilbake med flere bilder når det er ferdig:)

Må bare ta med et bilde av den nydelige lyskronen jeg kjøpte på Bohus for en ukes tid siden. Syns det ser ut som en ekte prinsesselampe så den henger da selvfølgelig på mari sitt rom:)



1 kommentar:

  1. Heia :)
    Ser du også har bestilt hos Trude. Bestilte sjøl to hjerta derfra i vinter, og e så fornøyd! :)

    God helg til dæ og dine!

    SvarSlett