torsdag 3. september 2009

Jonas sitt rom

Rommet til Jonas var som de fleste andre rom i huset kledd med brystpanel å strietapet. Jeg er egentlig ikke så veldig glad i brystpanel, med ettersom vi pusset opp ganske mye med en gang vi flyttet inn tenkte vi å bare male Jonas sitt rom i denne omgangen. Er i grunn veldig fornøyd med at vi gjorde det på denne måten, så kan han heller få nytt rom når han blir litt eldre å syns "lille søte prins" temaet blir for barnslig:) hehe
Jeg var en tur innom Ann's gaver og der fant jeg en kjempesøt prinsknagg, denne måtte jeg bare ha. Kjøpte selvfølgelig en prinsesseknagg til Mari også. Var litt usikker hva jeg skulle henge på knaggen, tenkte egenlig at den skulle vært til united drakten Tom André er så stolt over at sønnen har, men slik ble det ikke nei:) Jeg sydde heller et par hjerter og hengte dem der. Synes polkadotter er veldig søtt så da jeg fant et slikt stoff hos mamma måtte jeg selvfølgelig få med meg litt av dette:) Når jeg nå skriver om polkadotter har jeg forresten lett lenge etter et lyseblått sengesett med hvite plokadotter, detter er jo umulig å oppdrive i den dynestørrelsen Jonas bruker (100x140). Men en dag jeg satt å så i ellos fant et som var 140x200 så kjøpte rett og slett det jeg, å sydde et sengesett selv:)
En ekte prins må selvfølgelig ha kroneformet endeknotter til gardinstangen:) Disse er kjøpt på KID, de hadde dem bare i rosa, men med litt malig ble de en prins verdig. Måtte sy et hjerte å pynte opp litt er også.
Disse bildene er veldig enkle og lage, har rett og slett bare malt tre lerret og limt på kroner som er malt i gull, alt er kjøpt på panduro og ideen fikk jeg av min kjøre søster:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar