onsdag 2. september 2009

Kjøkken

Slik så kjøkkenet ut da vi kjøpte huset i fjor sommer. Som dere skjønner sto nytt kjøkken høyt på ønskelisten. Vi er veldig fornøyde med det nye kjøkkenet, men jeg kunne egentlig ønske at det var noe større og med mer veggplass, slik at jeg kunne ha tallerkenhylle på kjøkkenet. Jeg får istede plassere denne i stuen ved spisebordet.

Kjøkkenbordet skal byttes ut etterhvert må bare finne et jeg liker først. Mulig jeg får et gammelt et av mamma og pappa som jeg kan male hvit:) Veggen mellom vinduet og vitrineskapet er nå den eneste ledige veggplassen vi har på kjøkkenet, her kunne jeg egentlig ha tenkt meg en liten hylle eller noe for å ha ting og tang på og noe hengende under. Med mulig det blir for trangt. Hånddukhyllen har jeg fått av mamma (så snill hun er) den har hengt i gammelhuset hos mamma og dem i ballangen. Pyntehånduken har jeg sydd selv. Liftrullegardinen har jeg også sydd sjøl. Den er jeg veldig fornøyd med og så var det utrulig lett:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar