søndag 20. september 2009

Ny symaskin:)

Endelig har jeg fått meg sy- og broderimaskin:)
Jeg fikk den på fredag så har så vidt fått prøvd den. Hadde egentlig passet veldig fint hvis ungene sov lengre og klarte seg selv på dagen slik at jeg fikk sitte med maskinen hele dagen. Men siden det ikke er slik, får det heller gå utover gubben på kveldene:)

Broderi var selvfølgelig det jeg først måtte prøve ut,
så da ble det pynting av et par av bodyene til ungene. Det blir nok mange slike bodyer etterhvert:) hehe...




6 kommentarer:

  1. Å, har du fått dæ en sånn.. :) Skjønne du får tida til å gå!

    /Marianne

    SvarSlett
  2. Heldige du! Ja, da har du nå å gjøre utover høsten... de sy- og broderingsmaskinan e jo helt genial. Har ikke sånn sjøl enda, men vurdere å begynne å spare til en..

    Jeg har lagt ut ei trekning med flere fine premier på bloggen min. Hadde vært artig om du deltok :)

    Håper du har hatt ei fin helg og at søndagskvelden blir fin!

    SvarSlett
  3. vi skal vel snart ha en hobbykveld ;p

    SvarSlett
  4. Hei,så bra du e med på bloggtreffet! Trur det kan bi koselig;)

    Ser du åsså har anskaffet dæ maskin,arti?!
    Mye fint man kan lage.

    Klem C

    SvarSlett
  5. Artig å se flere Håkvikinger som blogger. Er ikke så veldig avansert i blogging, men synes det er artig.
    Stikker gjerne innom her igjen, blir spennende å se hva du får til med symaskinen din.

    SvarSlett
  6. Gratulere me symaskin =) Æ har helt likens som æ fikk i sommer. E så mye spennanes man kan gjøre me den =)
    Ses vi på treff snart kanskje? =)

    SvarSlett