mandag 7. september 2009

Vakkre glass skåler

Jeg syns det er så koselig med gamle glass skåler. Så etter å ha vært innom bruktbutikken uten hell, dro jeg en tur til farmor. Hun hadde et par skåler etter oldemor som jeg fikk. Den skålen med lokk hadde oldemor alltid mentos i og den lange marianne drops eller potetsticks.


På Foldvikmarknaden fant jeg en annen skål med lokk, den hadde jeg faktisk lurt på om jeg skulle kjøpe fra en nettbutikk jeg tittet innom dagen før. Stettskålen er i samme serie som den med lokk. Denne skålen fikk mamma og pappa i bryllupsgave da de giftet seg for snart 26 år siden. Mamma hadde lurt litt på om de skulle hive den ettersom stettet begynte bli litt slitt, men det syns jeg bare er litt av sjarmen med gamle ting. Det viser at tingene er flittig brukt. Så tusen takk for skålen mamma og pappa:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar