tirsdag 13. oktober 2009

Diverse stoff

Av mamma fikk jeg for en stund siden masse stoffrester
og i dag fikk jeg endelig tid til å gå grundig igjennom de.
Her er noen av det jeg fant i esken.
Syns det er veldig kjekt med litt store stoffrester,
er mye man kan lage av et lite stykke tøy:)


Fant mye forskjellige blå stoffer så nå blir det vel litt vimpel produksjon:)
Jeg har lenge hatt lyst til å lage vimpler,
men tiden har ikke strekt til.
I morgen flytter Mari inn på rommet så da får jeg kanskje litt tid til overs.
Har også lyst å begynne med julegavene så vi får se hva som får høyest prioritet:)

Disse stoffene er faktisk dynetrekk som er kjøpte på ellos for flere måneder siden.
Jeg hadde lenge vært på utkikk etter litt nøyrale dynetrekk til Jonas (str 100x140), men fant bare de med MYE farger og motiver. Så da kjøpte jeg like godt større dynetrekk (140x200) på ellos og sydde selv:) Kom faktisk også billigere ut enn mange av de dynetrekkene jeg hadde sett på i butikkene her, og så har jeg jo mye igjen til andre ting:)


Helt til slutt må jeg ta med denne vinflasken som vi fikk av våre naboer etter å ha tatt vare på posten deres mens de var borte i høstferien. Er de ikke snill:)



4 kommentarer:

  1. Ja, de er veldig gode, men også veldig grove :)

    Ser du skal i gang med vimpelproduksjon, helgeprosjekt :)

    SvarSlett
  2. Beste kaka æ har smakt på lenge ;p
    Enkel å lage og smake helt himmelsk!!

    SvarSlett
  3. Ja dem e snill. Glede mæ til å åpne den vinflaska:)

    SvarSlett
  4. Heia Linda:)
    Ja, dem voks fort de gullungan ;) Masse utvikling som skjer nu, e så arti! Såå deili å være mamma! Ser nu at dine unga også voks i rekordfart, ho Mari e jo blitt så flink å stå :)Kjempefine unga dokker har!
    Ja, du sku jo ha kommet på treff ilag me oss en dag det passa for dæ, hadde vært koseli.
    Tora :)

    SvarSlett