torsdag 8. oktober 2009

Gullungan mine

Mari begynner så smått å få bedre ballanse,
nå er det veldig artig å holde seg med bare en hånd:)
Se så stolt hun er...


Syns det er så artig å få mulighet til å følge med på alle utviklingene ungene har.
Mari utforsker nye ting hver dag og blir kjempe stolt når hun får til nye ting.

Jonas er blitt en skikkelig "nei" gutt,
uansett hva vi spør om er svaret nei,
og svaret kommer ofte før vi er ferdig med spørsmålet:) hehe...
Han får også nye ord hele tiden så det blir lettere og lettere å forstå hva han prøver å si.


Er så uendelig takknemmelig for at jeg får oppleve å være mamma til to slike fantastiske unger. Ingenting i verden kan måles med den kjærligheten jeg føler for mine barn.
Elsker dem over alt på jord!


2 kommentarer:

  1. ja, det kan jeg gjøre. men som gjengjeld svinger du vel over gulvene med vaskestaven, skulle så inderlig fått gjort det, men orket ikke i dag :p hehe
    klem søss:)

    SvarSlett
  2. Hei :o)
    Så fin en blogg du har!!! Har ikke rukket å vært innom før nå - har styret med møter hver ensete kveld frem til nå.
    Det var så kjempe koselig å prate med deg på treffet, og historien du fortalte meg berørte meg virkelig.

    Må bare få si at gullan dine bare e helt skjønn!!!

    Ha en fin kveld videre!
    Klæm fra ho Eva

    SvarSlett