fredag 9. oktober 2009

I formiddag fikk jeg og ungene besøk av svigers og svigersøster. Ingrid har føstferie fra studiene i Trondheim og skal være hjemme litt over en uke:) Av tante fikk ungene disse flotte prins og prinsesse ullsettene fra JANUS. Er hun ikke snill?:)

Her er Mari klar til en liten formiddagslur. Hun bruker normalt å sove inne siden vi bare har en vogn (og en søskenvogn) og Jonas somregel bruker den, men i dag la jeg henne ut. Vet ikke om det var de nye ullklærne eller den friste luften, men hun sov mye lenge i dag:)

Jonas måtte selvfølgelig også prøve klærne fra tante:)


Svigers inviterte på lammelår i dag, det var nydelig.
Og ingenting er vel bedre enn å komme til dekket bord:)
Siden Tom André hadde tatt bilen, hyret jeg på ungene, satt de i søskenvognen og tok beinene fatt på vei mot Ankenes. Det var egentlig deilig å gå, men når vi rundet håkviksvingen var Jonas allerede lei. Så de siste 45 min ca ble det mye: "Mamma...ferdig" hehe.. mamma sin lille gutt var vist ferdig med å sitte i vognen:)

Nå er gullungene lagt.
Jeg har egentlig en million fornuftige ting jeg kunne gjort,
men arbeidsløsten er ikke å finne,
så da blir det nok avslapping og kosekveld:)

Ha en strålende kveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. ullklær+frisk kald luft=lang god blund :)

    SvarSlett
  2. kjempe fine klær, de er utrulig deilig de der. Hadde bukse til Rikke i fjor, men syns de er litt dyr, så e gla mamma har strikket det man treng av ullklær til ungene:)
    så søt tante sine gull er!!
    finfin helg til dokker, klem søss:)

    SvarSlett