lørdag 3. oktober 2009

I går hadde jeg en skikkelig husmorsdag.
Jeg skiftet på alle sengene, vasket soverommene, stua og gangen, bakte 12 brød og ei kake.
Badet overlot jeg til Tom André, ellers ville jeg aldri blitt ferdig:)


I dag får vi besøk av et vennepar og prinsen deres. Mari gleder seg til lillekjæresten kommer på besøk og har øvd mye på sussingen siden sist:) Lukas ble helt overfalt av Mari, han var våt i hele hodet stakkars.
Vi gleder oss til dere kommer!

Ellers i helgen skal vi prøve å få gjort litt mer på Mari sitt rom og kanskje malt litt. Jeg har mistet litt av arbeidslysten siden vi har så mange prosjekter på gang, men etter å ha hørt på snekker Otto på Bygggmakker forleden dag, fikk jeg nye krefter. Gavekortet jeg vant gikk med til å kjøpe lister, så listing og siste verk på gulvet på Mari sitt rom er vel høyst prioritert.

Ha en super helg alle sammen:)


1 kommentar:

  1. 12 brød??? Æ trur du må være gal... Eller bare ei fantastisk flink husmor ;) Ha ei fortsatt fin helg!

    SvarSlett