søndag 18. oktober 2009

I helgen har jeg endelig blitt litt bedre kjent men Janome'n, og sammen har vi fått laget ganske mye fint syns nå jeg.

Jeg startet med å gjøre ferdig vimpelen som jeg begynte på tidligere i uken, deretter fikk jeg begynt på to andre, disse mangler bare skråband:)
Syns det er veldig søtt med vimpler. Disse skal nok Jonas få på rommet sitt trur jeg.


Det ble selfølgelig også en del brodering på hånduker som skal gis bort i gaver.


Noen hjertet ble det også tid til.


Sist men ikke minst har jeg laget julestrømpe til Mari. Den ble jeg kjempefornøyd med, så i morgen begynner jeg nok å klippe til stoffet på Jonas sin:) Kameraet vårt er kjempedårlig så bildene blir desverre deretter. Klikker du på bildene blir de større og du kan lettere se stoffet jeg har brukt:)


Helt til slutt vil jeg informere om give away hos min kjære søster, Maria.

Ønsker alle en fantastisk kveld.



4 kommentarer:

  1. Lurer på hva vi får i julegave;)
    Er det mulig å legge bestilling på julestrøper?
    Klem søss:)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har sydd. Den julestrømpa var bare helt NYDELIG!!!

    SvarSlett
  3. Du er så flink å sy da:)Nydeleg med monogram!!
    Takk for koselig kommentar frå deg:)Trur eg må sy julestrømpe til vår lykkeliten:)
    God dag ønskest til deg:)

    SvarSlett
  4. Så flink du er.. Nydelig med monogram, en sånn symaskin som syr mongram står på ønskelisten gitt.. men får vel bare nøye meg med min gamle Bernina fra 19,, ja hvem vet, arvegods fra mormor, men den går..
    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett