mandag 12. oktober 2009

Dørhåndtak

I helgen har vi bare slappet av og koset oss. På lørdag var vi en tur på 4H gården så Jonas fikk se på dyrene. Det er alltid stor stas:) Vi avsluttet dagen med taco og "sex and the city", eller det vil si vi ble aldri ferdig med filmen da min bedre halvdel sovnet:) Jeg har alltid vært kveldstrøtt, men i det siste har jeg flere ganger opplevd å ha en sovende mann i den andre sofaen:)

På søndag dro vi og besøkte Kine, Roger og Lukas på hytta i håkvikdalen.
Det var kjempekoselig.

Vi har også fått ordnet litt på rommet til Mari,
så nå er det heldigvis ikke så mye igjen.
Nå er jeg veldig klar for å begynne å dekorere,
har listing og akryl til langt opp i halsen.
Bilder kommer når rommet er helt ferdig:)

Vi har siden vi kjøpte huset hatt planer om å bytte dørhåndtakene i huset.
Jeg kunne tenke med noen slike i sølv og hvit. Har sett et par slike men de har hatt en stiv pris, så det ville blitt en formue å byttet på alle dørene. Hvis det er noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt slike, mottas svar med stor takk:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar