tirsdag 20. oktober 2009

Julestrømpe til Jonas

I dag fikk jeg gjort ferdig julestrømpen til Jonas. Nå må jeg en tur på strikkedilla å kjøpe mer stoff så jeg kan begynne på min og Tom André sin. Gleder meg veldig til å fylle de med allslags gode ting. Det blir nok lite godter på Mari i år, men får se om jeg ikke finner noe annet hun kan ha glede av:)


Jeg er forreten begynt å tenke på adventskalender til ungene, eller ihvertfall til Jonas. Kom gjerne med forslag til gaver:) Jeg har foreløpig litt problemer med å finne 24 små ting, og enda verre er det å finne nok ønsker til jul og bursdag. Jonas blir 2 år 8. desember så det krever jo litt flere ønsker enn vanlig. Og så er jeg veldig der at jeg vil at han ikke skal få kombinert jul og bursdagsgave, ihvertfall ikke fra alle:)

Jeg var også en tur innom Jysk i dag for å kjøpe flere hånduker til å brodere på og der fant jeg disse søte heklethjertene. Måtte bare ha to slike. Det ble også noen små glassengler og glasshjerter med hjem:)


Nå skal jeg gå å lage sveler og en god kopp te til min kjære. Tom André sitter å leser til eksamen, så da må jeg vel servere litt godt og bite i. Trur han syns det er litt kjedelig å måtte ta eksamen nå når han er ferdig på skolen, men siden høgskolen i Narvik ikke hadde alle fagen som trengtes for å bli autorisert regnskapsfører må han ta to eksamener. Den ene tok han i vår og nå i november ska han ha siste i skatterett II. Så når vi kommer til september 2010 blir han autorisert og går betraktelig opp i lønn, og det sier vi ikke nei til:) hehe

Ha en strålende kveld:)


2 kommentarer:

  1. Veldig fine julestrømper du har laget :)

    SvarSlett
  2. Helt enig, veldig fine julestrømper! :)

    Jeg har alltid fått julestrømpe fra nissen (kremt.. mamma).. til og med i fjor da jeg skulle feire jul hos familien til Tommy i Lofoten sendte mamma julestrømpe til meg.. Men det spørs vel om det er slutt på det nu når man e gift og greier.. Må prøve å få Tommy med på en slik tradisjon, det er jo ikke noe gøy å fylle sin egen julestrømpe.

    SvarSlett