torsdag 1. oktober 2009

Lillepia er 7 mnd i dag...

Kan ikke tru at Mari er blitt 7 mnd allerede, tiden går så altfor fort. Hun er ei aktiv lita pie, som virkelig har fått fart over gulvet. Hun klatrer på alt som er,men har ikke helt funne ut hvordan hun kommer seg ned igjen, så hvis jeg ikke hjelper henne ved første lyd blir det ofte litt kjefting:) Må også gratulere Lukas, Mari sin lillekjærest med 6 mnd dagen i dag:)


I går var jeg, Maria og mamma på damenes aften på Byggmakker. Det var kjempekoselig, først var det en inforunde hvor vi fikk høre om trender, farger og mye annet. Etter det var det tapas, lammelår og kake i lagerhallen. For å få opp steningen var det livemusikk og sist men ikke minst var snekker otto der:) Helt til slutt var det trekkning av diverse premier, og trur du ikke jeg vant et gavekort på 250kr:)

Jeg har igrunn alltid hatt vinnerlykke, men at jeg skulle vinne noe på begge damenes aften jeg har vært på i høst hadde jeg ikke trudd. Syns det hele er ganske artig igrunn.... På bohus ble første gavekort vunnet av ei med gult lodd nr 03. Jeg hadde blå 03, så sa da til Maria og søskenbarnet mitt Carina at nå var vel sjansen minimal for at jeg skulle vinne. Men flaksen var på min side:) I går på BM kom Maria før meg og mamma så hun hadde fått lodd til oss også, Nr 1, 2 og 3. Maria gav meg Nr 03 og sa jeg umulig kunne vinne på dette loddet, men slik ble det ikke.
Trur nesten jeg må bytte lykketall heretter:) hehe...

Ha en super kveld alle sammen:)

1 kommentar:

  1. Å du får ikke være med flere ganger, kan godta at andre vinner. men at du sniker til deg på begge kveldene, det er jo nesten grådigheg ;p hehe. Nåen er født med gullhår i r... ;) thihi.
    klems fra søss!!

    SvarSlett