tirsdag 27. oktober 2009

Spisestue og "oppussing" av blogg:)

Nå har jeg endelig fått redigert bloggen min litt.
Jeg har ønsket meg 3 kollonner siden jeg opprettet bloggen og i dag fikk jeg ordnet dette med hjelp fra Eva, Christina og Jorid.
Tusen takk jenter.
Jeg er kjempefornøyd:)

Ny Banner ble det også, men det tok sin tid å lage dette.
Jeg er ikke videre flink med bilderedigering og slikt,
så det ble MYE prøving og feiling i Adobe Photoshop før jeg til slutt kan si meg meget fornøyd:)

Må bare vise dere denne hekletkurven bestemor har laget.
I sin tid heklet hun mange slike og solgte dem.
Det er en god stund siden jeg stivet den,
men da jeg manglet blomster satte jeg den bort og glemte den.
Jeg kom tilfeldigvis over den i går og da måtte jeg bare ta den frem:)
Syns den er riktig så søt:)

I dag har mamma og pappa vært på besøk.
Det var koselig.
Jonas syns nok det var ekstra stas (siden det er så lange siden de har vært her),
og dro de stadig med seg for å vise ting eller leke med dem:)

For en tid tilbake kjøpte vi spisebord og 6 stoler på brukthandelen.
Jeg har lenge fulgt med på Finn.no etter den perfekte spisestuen,
uten å finne det jeg ønsket.
Ihvertfall ikke i nærheten her, så når mamma en dag ringte og så at hun og søster hadde sett et spisebord på brukthandelen,
dro jeg og mamma straks å så på dette. Jeg falt pladask:)
Vi har desverre ikke hatt tid eller plass til å male disse enda men håper å komme igang snart. De må ihverfall være ferdig til jul;)
Her er noen bilder før malekost og rull setter igang:)


Ønsker alle en strålende kveld.

6 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Så utrolig koselig at du ville være med på min give away, nå er det ikke lenge til det er trekning!;) så utrolig fint spisebord. Jeg driver å leiter etter en på finn.no hver dag jeg nå.. Men finner ikke noe :s Du var heldig med brukt handelen-det er helt klart! Hvordan farge skal du male den ?? hva er planen?

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei..

    Åhh,så fine møbler!!Kan jeg gjette farge?HVIIT?
    Bloggen ble fantastisk fin
    og header`n nydelig-flinkis;)

    Klem til deg.

    SvarSlett
  3. Headeren din er kjempe fin:)
    Spisestua var lekker,å kan tenke meg at det kjempe fint etter maling:)
    Ønsker deg ein fin dag,kjære deg:)

    SvarSlett
  4. Hei Linda!
    SÅ flott bloggen din ble, det gjør seg med 3 kolonner :)
    Å masse flotte bilder!!
    Lykke til med spisestuen, den blir nok rålekker!
    Tora :)

    SvarSlett
  5. Hei på deg!
    Jeg bruker hvit skipsgulvmaling.Den er ganske kritthvit ,men true den e ganske sterk ja!
    Ungan dundre laus på bordene,så merker blir det uansett om man maler eller ikke...

    Men oljemaling trur jeg nok.
    Klem

    SvarSlett
  6. Det spisebordet og stolene ser kjempefine ut, gleder meg til å se det ferdig. Headern var også kjempefin :)

    SvarSlett