søndag 25. oktober 2009

Utfordring

Helgen har godt veldig fort og aktivitetsnivået har vært minimalt. Mari har til nå vært vant til å komme over i vår seng iløpet av natten, dette tenkte vi at vi sku få avent henne med. Så de to siste nettene har vi hatt flere økter med henne for å få henne til å falle til ro på rommet sitt. Vi har nok enda noen netter igjen før hun godtar at det er slik....sukk...

Ellers har vi fått listet litt på kontoret og ryddet i rommet som skal bli kjellerstue. Dette har vært et rom som vi har bært alt rot vi ikke viste hvor vi skulle gjøre av. Det er også her jeg har malt møbler, noe som har vært veldig trangt. Nå når vi etterhvert skal begynne å male spisebord og stoler tenkte vi det var på tide å grave frem gulvet:)

I ettermiddag har vi vært i bursdag til Jakob (tantebarnet mitt). Han blir 4 år, tenk at tiden går så fort, syns ikke det er lenge siden han var liten baby. Mamma og pappa var også der, de har vært i Beirut i 2 uker så det var godt å se de igjen:)


Før jeg prøver meg på utfordringen jeg har fått av Prinsessen-og-skurken, vil jeg gratulere venneparret vårt Kine og Roger med nytt hus:) Vi gleder oss til å komme på besøk å se:)

Så til utfordringen:

3 ting jeg husker som igår
- Da jeg var på besøk hos min kjære mann for første gang
- Begge fødslene til mine elskede barn
- Bryllupet vårt

3 ting jeg missliker
- Ondskap
-Urettferdighet
- Mobbing

3 ting jeg liker godt
- Å være sammen med familien min
- Sy, brodere og male
- Spise godter;)

3 blogger jeg besøker daglig
- Mitt lille hvite hus
-Min lille lykke
- Huset på holmen
+ mange fler

3 sanger jeg hører på fortiden
Jeg hører lite på musikk for tiden, så det blir mest det som spilles på radioen når vi kjører bil.
Nå når julen nærmer jeg blir det nok litt julemusikk:)

3 Tvprogrammer jeg ser nå fortiden
- Hotell Cæsar (har fulgt med på dette siden det begynte så er desverre avhengig:))
- CSI
-71 grader nord

3 blogger jeg sender utfordringen videre til
- Mitt lille hvite hus
-Vigdis album
-Randi`s lille hobbyverden



6 kommentarer:

  1. Takk for utfordringen. Jeg tar den, men sparer det til en hjemmealene-dag.Blir nok et par av dem til uka:o)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Takk for hilsen hos meg.
    Det var forrsten kjempe koselig å lese om deg her på utfordringen - og takk for at du besøker min blogg.

    Ps elsker bildene dine av roser! Er så svak for roser - det finnes ikke en vakrere blomst, mener nå jeg.

    Må du ha ei fin kommende uke!
    Klæm

    SvarSlett
  3. Den tar jeg:)
    Men ikke akkurat nå, kommer tilbake ;)
    Klem søss:)

    SvarSlett
  4. Heisann :o)
    Er usikker på hva som skjer dersom du nå velger å legge in 3 kolonner. Christina ordnet 3 kolonner til meg da jeg startet å blogge nå på sensommeren.
    Tror jeg har hørt at noen av de som endret fra 2 til 3 mistet mye. Spør Christina eller Jorid - "med noe på hjertet"
    Takk for hilsen. Du må ha godnatt :)

    SvarSlett
  5. Hei.
    Hadde lagt meg igår,så beklager litt sent svar!
    Ehh,ja det kan være lurt å tegne/notere ned det du har av bilder og tekst på et ark....

    Du må slette det som står der og etter det lime inn ny kode og deretter bekrefte.

    For tror du må legge inn gadget på nytt etterpå!Husker ikke helt i farten.
    ANBEFALER deg å se hos Jorid med "noe på hjertet",hun kan masse og har en egen blogghjelp side...

    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  6. Heisann! :-)
    Så bra du fant hjelp i innlegget med bloggtips :-)
    Innlegg og følgere forsvinner ikke, heller ikke etiketter og arkiv! :-)

    Ha en fin dag!
    Klem Jorid

    SvarSlett