torsdag 5. november 2009

Dere vil aldri gjette hva jeg har gjort i dag. Det enseste vi har igjen med peisovnen er å legge silikon rundt glassplaten, dette hadde jeg tenkt å gjøre i mårrest. Da jeg ikke fant silikonen ringte jeg min kjære som kunne fortelle at den lå i ventilatorskapet på kjøkkenet. Mens jeg snakket med han åpnet jeg skapdøren og i det åpningen ble stor nok falt et norgessglass ut og ned på induksjonstoppen. Både glasset og steketoppen ble knust:(
Jeg ble så paff, og Tom André trudde ikke på meg da jeg sa det. Nå blir vi uten kokeplater i en ukes tid (eller nesten da, mamma kommer med en liten hybelkomfyr i morgen), mens vi venter på at vi skal få ny glassplate.

Da skyldfølelsen var på det største i formiddag hadde jeg behov for å dele på skylden. så beklager dette kjære, men hva i all verden gjorde silikonen i ventilatorskapet?;)

***
Må legge med et go'bilde av lille prinsessa som har kost seg med middag:) Hun hadde mat opp til albuene, i hele ansiktet og alt som var innen rekkevidde var tilgriset med mat:)

***
Hjertekransen jeg kjøpte i går har nå fått plass i yttergangen. Velkommenskiltet har jeg lenge tenkt at skulle henge der, men syns noe manglet når det kom på veggen, så da fikk det plass inni hjertet.




2 kommentarer:

  1. Sånt er jo så kjedelig!!Men,slikt gjer vi aldri med vilje!Det har vi til regel her i heimen..
    Sååå skjønn lita prinsesse da:)
    Kransen blei kjempe fin:)
    Nattaklem

    SvarSlett
  2. NEEEIII!!! så dumt.. kan skjønne du va frustrert, men så bra at det kommer ei ny så fort da. Men kjipt når sånne ting skjer.
    Så skjønn tante si pia er :)

    Ha en fin dag, klem Søss:)

    SvarSlett