mandag 9. november 2009

Forandring fryder

Denne hyllen har jeg fått av mamma og pappa, den har hengt i et av husene i Ballangen. I dag fikk jeg somlet meg til å henge den opp etter at den har fått ny farge. Det er lenge siden den fikk siste malingsstrøk, så var virkelig på tide at den kom opp på veggen. Til tider går ikke ting så fort her i huset:)

Hyllen har fått plass i gangen, der håndklehyllen hang før.
Jeg har også på dette området funne ut at jeg har lite stæsj, så da ble det det jeg hadde.
Babyskoene som jeg og Maria brukte har lenge ligget i skapet, men nå var det på tide å ta de frem:)


Håndklehyllen fikk ny plass i spisestuen. Det er her jeg vil ha tallerkenhylle, men til jeg finner en jeg liker og som har mål som passer, får denne hyllen pynte veggen:)


Pyntingen er heller ikke her helt som jeg ønsker. Kunne tenkt meg et gamelt håndkle hengende over stangen, men siden jeg ikke har dette får et gamelt putetrekk duge:)
Har flere av disse, syns de er så søte:)



2 kommentarer:

  1. Så fine hyller du har hengt opp, og fint pyntet.
    Den boka i forrige var knalfin. Jeg har en slik bok som jeg skriver opp ting jeg må huske fra jul til jul, hyggelige opplevelser og div.

    Ha en flott kveld!!

    SvarSlett
  2. Det har skjedd store forandringer hos dere siden sist vi var på besøk hos dere! Den nye stilen deres er kjempefin, og du finner jo så mye fint :)

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett