tirsdag 3. november 2009

IKEA

I dag fikk jeg tingene svigersøster var så snill og kjøpte på IKEA for meg sist hun var der. Jeg syns disse lyktene var så søte så måtta ha to i sølv og en hvit. Det ble fort også noen blomster:) Nå begynner jeg å få en del blomster, så det neste jeg trenger er plasser å sette/legge de;) hehe

Ingrid kjøpte også to slike glasskrukker. Jeg har to i størrelsen under og syns de er så søte. Den ene tenkte jeg og ha te-lys i og den andre blir det vel konfekt eller noe godt i til jul:)

I vår kjøpte jeg dette søte sølvfatet og eddikflaseken fra Landstil. Jeg skammer meg nesten litt når jeg sier det, men har først nå tatt de frem. Mellom den ene blomsten og eddikflasken ligger det en fyrstikkeske som jeg har pyntet med et vintage bilde. Ble for lenge siden inspirert av alle andre som laget slike fine fyrstikkesker så måtte til pers jeg også. Mine er helt enkle, ingenting pynt. Både pga mangel på blonder og annet, men også fordi jeg syns fyrstikkeskene var så små at bildene ville blitt dekket dersom jeg pyntet de. Syns de ble fine selv om det ikke er noe pynt på de:)

Vil helt til slutt takke for alle de koselige kommentarene jeg får.
Jeg er utrulig glad for at dere tar dere tid til en tur innom mitt lykkelige hjem.
Hver kommentar jeg får blir nøye lest og satt veldig stor pris på.
Så en stor takk til alle dere gode:)

3 kommentarer:

  1. Kan ikke du tenke på søsteren din neste gang du får svigersøss til å kjøpe?;)
    Lammelåret ble nok spist dagen etter, så lite å hente der..
    Ser du æ har fått utvida bloggen min.. har fått brei bilde side.. :)

    SvarSlett
  2. Herlig stemning i ditt hjem:)
    Kjempe koselige lykter:)
    Nattaklem:)

    SvarSlett
  3. Svigersøss skal mest sannsynlig en liten tur på IKEA i mårra, men blir nok enda en tur til før æ kommer hjem til jul:)
    Hærli blogg du har! E kjempe arti å være inne her å lese, æ sjekke hver dag=D Hils til resten<3
    Stor klem fra Trondheim!

    SvarSlett