tirsdag 10. november 2009

Julevask

I dag har jeg tatt fatt på julevasken. Ting går i ett er i huset så tenkte det var like greit å komme igang. Kjøkkenet fikk smake vaskevannet i dag, så nå er skuffer og skap skuret både inni og utpå, kjøleskap, stekeovn, avtrekksvifte og vegger er også tatt. Vet ikke hvor mange timer det tilsammen ble på kjøkkenet, men det kjennes på kroppen ut som en ble en del. Kjøkkenet er en stor og kjedelig jobb så det føleg godt å ha det unnagjort.

Mens jeg vasket håndklehyllen so henger på kjøkkenet kom jeg på at jeg ikke har lagt ut bilde av den fine utskjeringen hyllen har, så her kommer det.


I morgen skal Tom André jobbe i Ballangen så da blir jeg og ungan med for å besøke mamma og pappa. Det gleder jeg meg til.


1 kommentar:

  1. Åååh!Kor misunnelig eg er for at du har gjordt unna den utrulig kjedelige jobben!Skal eg og!Men,må ta det til helga!(pappsen må ha "vakt" på lykkeliten:)
    Hylla ser sååå lekker ut:)
    Nattaklem frå Astrid:)

    SvarSlett