søndag 29. november 2009

Litt julebakst og award

Så var det atter en ny 1.søndag i advent, og julestjerner og adventstaker har blitt tent i de mange hjem. Vi går en koselig tid i møte, med mye god mat, koselig stemning i hus og heim og mye fint besøk. Jeg gleder meg til dagene som kommer:)

Det frste lyset i "adventstaken" ble tent og sangen sunget:)

Nå tenner vi det første lys,
alene må det stå.
vi venter på det lille barn,
som i en krybbe lå.



I dag har vi bakt litt her i huset. Før min kjære sto opp lagde jeg og Jonas kransekakestenger. Syns de er så gode, spessielt til is:)
Det ble også bakt kakemenn, og jeg fant fort ut at Jonas er like glad i deigen som faren:)

Her er et par bilder av kakene Jonas lagde. Syns han var flink. Grisen stakkars fikk ikke hode, men det er vel min feil siden han ikke fikk mer deig:) hehe...


Helt til slutt vil jeg takke Astrid for denne awarden:)
Jeg setter stor pris på deg, bloggen din og alle de koselige kommentarene dine.

Å skulle gi awarden videre er sannelig ikke lett, siden det er så mange flotte og inspirerende blogger. Jeg gir selvfølglelig awarden tilbake til Astrid og har plukket ut noen til:)

www.minlillelykke.com
www.mittlillehvitehus.blogspot.com
www.randislillehobbyverden.blogspot.com
www.vigdisalbum.blogspot.com

Jeg vil takke dere alle for fordi dere viser så mange flotte bilder på bloggene deres:) de gir meg mye inspirasjon:)

Ønsker med dette alle en riktig god kveld:)

7 kommentarer:

  1. Naaam:)Julemenn er det beste:)
    Herlig stemning:)Takk for award;);)Hihi:)
    Stor klem fra Astrid:)

    SvarSlett
  2. Takk for Award:)
    Så flink tante sin gutt har vært å bakt, trur jeg må komme å smake :)
    Ta med meg ungene en ettermiddag!

    Gla i dæ!!
    Klem søss:)

    SvarSlett
  3. Så koselig med julebakst! Og tusen takk for award :)

    SvarSlett
  4. Litt treg...men usen takk for award:)
    Vi skal også bake kakemenn en dag.

    SvarSlett
  5. Hei på deg!

    Så koselig da.
    Flink lille Jonas har vært å bake,og tiden flyr visst;)Det er jammen ikke lenge igjen til jul og plutselig står et nytt år for tur.

    Ønsker deg og dine en fin adventstid.
    Klem Christinamor

    SvarSlett
  6. Hei søta:)
    Kor flink Jonas er til å bake:) Må bare si fra viss du vil låne han ut til kakebaking hos mæ å ;) hehe
    Ha ei koselig adventstid, håpe vi ses når æ kommer hjem :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei Linda
    Gratulerer, du har vunnet PMS tavle. Send meg adressen, så har du den om noen dager.
    liv.astrid.bauge@lyse.net

    SvarSlett