lørdag 28. november 2009

Nysnø og litt pynting:)

I dag fikk vi en fantastisk start på dagen. Ungene sov til 08.30 noe som er svært uvanlig, i tillegg voknet vi opp til nysne og ordentlig julestemning ute.
Kan det blir bedre?:)


Etter vi hadde spist frokost gikk vi ut å koste oss i sneen.
Jonas lagde engel, og med litt hjelp ble den riktig så bra:)


Når Mari voknet etter en liten formiddagslur satte vi dem på akebrettene og gikk en tur. Mari kjørte akebrett for første gang og smilte fra øre til øre. Jonas syns det var stor stas å få sitte på rattkjelken:)


Her er et lite bilderas fra stuen nå i kveld. Jeg har prøvd å pynte litt, men det har blitt veldig enkelt siden alt jeg har er i rødt og gull. Må nok ta meg en liten bytur en av de første dagene til uken:)









ØNSKER ALLE SOM ER INNOM EN FLOTT LØRDAGSKVELD!

4 kommentarer:

  1. Herlige vinterbilder:)

    Ha en fin kveld
    Klem Nina

    SvarSlett
  2. Åååh! Så koselig:)Masse fine bilder meg herlig stemning:)Her snør det masse i kveld!Før første gang:)Å det er berre såååå nydelig;)Å gjett om barna blir glade når dei står opp i morgatidleg;)
    Ønsker deg ein fin søndag og ei god natt:)
    Klem frå Astid:)

    SvarSlett
  3. Så hærlige bilder:) ville bare innom for å si at du vant på min giveaway, så send meg en mail så sender jeg en pakke i posten:) God klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Tusen takk,kjære Linda:)
    Huska du å ta med deg awarden din no da?Den er til deg frå meg:)
    Stor klem

    SvarSlett