tirsdag 15. desember 2009

9 dager igjen...

Nå nermer julen seg med stormskritt, og jeg føler jeg har en million ting igjen å gjøre.
Heldigvis viser listene mine noe annet:)
Jeg har enda igjen å male siste strøket på to av stolene til spisestuen. Motivasjonen til akkurat dette maleprosjektet er ikke å finne, men jeg kunne gjærne begynt på nå nytt;) hehe..

Julegavene er jeg ferdig med...kanskje.... jeg har gitt mannen i oppdrag å gjøre det siste ferdig på to av gavene, men jeg føler ikke jeg kan ta det helt med ro enda:) hehe
Bakingen er ferdig, men jeg har lyst å lage litt mer små snacks, så blir nok det de siste dagene frem mot jul.


Jeg og Janomen har 3 julegaver vi skal brodere på for min kjære søster, de tenker vi å gjøre i helgen. Jeg føler egentlig jeg stresser litt med å bli ferdig med ting til jul, og etter en titt på listene mine ser det nok ut som jeg stresser litt undøvendig. Det er jo ikke så mye igjen nå. Jeg får vel rett og slett bare prøve å slappe av og nyte førjulstiden. At ordner seg vel til slutt uansett:)


Ønsker alle en fin tirsdagskveld:)

2 kommentarer:

  1. Kjnner meg veldig igjen her ja!!!
    Denne jula føler eg at eg er i siste liten med alt...Å ha ein 1 åring i heimen er ganske bra fræs..Å ikkje så masse blir gjordt før han har lagt seg..MEN,
    tenker det blir ei fin jul både hos deg og meg uansett:)
    For vi er så flinke at;);)Hehe:)
    Takk for gode ord frå deg:)
    Ønsker deg ei god natt:)
    klem frå Astrid:)

    SvarSlett