mandag 21. desember 2009

Award og litt til

Jeg har fått min andre award:):):) Jeg er bare kjempeglad. TUSEN TAKK Astrid:) Jeg setter umåtelig stor pris på deg og bloggen din. Du viser så mange flotte og inspirerende bilder og kommentarene dine er bare såååå koselige.

Så var det dette vanskelige med å plukke ut bare noen få og gi awarden videre til. Valget falt denne gang på disse tre. Flotte og inspirerende damer og blogger:)

Eva med huset på holmen
Marianne med prinsessen-og-skurken
Veronica med killahbabe30


Her om dagen fikk jeg pakke i posten fra Monica med bloggen http://monihobby.blogspot.com
(det lille ekstra). I pakke lå det en gryteklut, en oppvaksbørst og en notatbok. hun skulle trekke flere vinnere og jeg trudde vi fikk endten det ene eller det andre, så dere kan tru jeg ble overrasket da jeg fant alt i pakken min. LYKKELIG var jeg:) TUSEN TAKK for den nydelige gaven, gleder meg til å pakke bort julen og pynde med dette på kjøkkenet:)

Ja nå er det bare et par dager til jul dere. Kan nesten ikke tru det. Det skal bli veldig godt å få slappe av noen dager sammen med familien. Min kjære skal heldigvis bare jobbe en halv dag i romjulen så vi får maaange dager og kose oss på. Gleeeeeeder meg:)

Her sitter mannen og Jonas og ser på fotballkamp:) Jonas er klar for sengen men må ha litt kos først:)

Mari blir flinkere og flinkere å gå for hver dag. Syns hun er så søt der hun stabrer seg rundt på ustøe ben og er veldig konsentrert:) hehe...

Ønsker med dette alle en riktig god jul!!!


3 kommentarer:

  1. Næmmen se, kor flink ho Mari e :) Ho e jo såå stødig for alderen! Artig ;) Syns ikke det e lenge sia vi vagga rundt med dem i magen..

    Dokker må ha ei kjempefin jul, Linda, å koooose dokker masse me gullungan ;)

    SvarSlett
  2. Grattis med Award:)Og nydelig gave:)

    Ønsker deg ei GOD JUL
    Klem Nina

    SvarSlett
  3. Vel fortjent,flinke og gode Linda:)
    Gåva var jammen fin:)Alltid kjekt å ha noke på lur etter jul..Det blir så tomt når jula skal ryddast ut..
    Herlig innlegg:)Barna dine er kjempe søte:)Å Mari prinsessa er nyydelig:)ja,dei er sååå morsomme i denne fasa:)å også veldig "travle"..Lisje Olav har no fått godt taket på å gå..Det siste han har på "tapetet" er å sarve juletreet..Han dreg å plukkar kuler heile dagen!!!PHUU!!Skal bli ein prøvelse rett og slett..
    Trur det blir mindre blogging i desse dagane så eg vil ønske deg ei riktig god jul med masse glede og kos;)
    Stor juleklem freå Astrid:)

    SvarSlett