søndag 27. desember 2009

Bilderas:)

Da var julen over for min del og den vanlige pynten preger igjen huset vårt. Det er kanskje litt tidlig å pakke bort julen, men siden jeg ikke har hatt noen julestemning i år og ungene er så små og ikke skjønner hvorfor og når julen er over, har jeg rett og slett avsluttet julen for i år.

Når julepynten ble pakket bort benyttet jeg anledningen til å forandre litt på pyntingen. Den gamle skuffen som til nå har stått bortgjemt bak sofaen har nå fått plass oppå skjenken.

Hyllen og konsollbordet i gangen.

Håndukhyllen som henger ved spisebordet

Denne nydelige karafelen fikk vi i julegave av svigersøster. Jeg er bare såååå fornøyd med den. etter jeg pakket den opp satt jeg bare å beundret den fra forskjellige vinkler:) hehe...


Ønsker alle en strålende kveld:)

4 kommentarer:

  1. Heisann og takk for koselig beøk:) Så mange lekre bilder du viser:) Nydleig har du det:) Ønsker deg en videre fin kved:) klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Hei!

    Har du pakket bort julen allerede?;)
    Her blir den nok en stund til,synes det er så koselig når man først har styra så masse for å få det til;)

    Masse fine bilder du vise frem,så fint dere har det.

    Fortsatt gledelig jul til deg og dine♥
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Linda da!!!Det var så koselig jul hos deg..;)
    Eg brukar å få nok av jul 2.januar...Men,i år har vi kosa oss såå med jul:)I fjor var eg sjuk etter litt trøbbel etter keisersnitt,så då blei ikkje masse stas over pynt og det som høyrer med..
    Men,det blei VELDIG fint hos deg :)Kjempe fint i den gamle skuffa:)Og karaffelen var LEKKER:)
    Ønsker deg ein kjempe kos kveld:)
    Godklem frå Astrid:)

    SvarSlett
  4. Hei Linda! Takk for koselig hilsen. Vi har hatt ei herlig jul, så godt å ha lillegull sammen med oss!:)

    Huff, så trist at jula e pakka bort, e jo så koselig med alle julelysan, glitter og stas. Men skjønne dæ godt når du forklare situasjonen. Håpe det går bra med dokker og særlig med tanke på sykdom i familien. Dokker må nu kose dokker godt likevel, selv uten alt julestyret:)
    Romjulsklem

    SvarSlett