mandag 28. desember 2009

Give Away!!!

Da har telleren min passert utrolige 5000 besøkende, og dette må jo bare feires. Så nå vil jeg gi bort noe til dere snille, søte mennesker, som besøker bloggen min:)

Tusen takk til alle som er og har vært innom, jeg setter umåtelig stor pris på hver og en av dere!!

Premien er forløpig en overraskelse, men sannsynligheten for at det blant annet blir noe brodert er stor;)

Håper du har lyst å være med.


Reglene er som de pleier å være og du kan totalt få 3 lodd:
- Legg igjen en kommentar i dette innlegget.
- Link til konkurransen på bloggen din (1 ekstra lodd)
- Følg bloggen min (1 ekstra lodd)


Dersom du ikke har blogg og vil være med så send meg gjerne en mail på :

linhara@broadpark.no


Skriv gjerne i kommentaren hvor mange lodd du har:)


Trekningen vil være 28. Januar 2010.

LYKKE TIL!



61 kommentarer:

  1. Åhhh., nå hadde jeg laget et langt innlegg, og det ble borte...grrrrr.

    vel da kommer bare dette: Gratulerer med så mange innlegg, ikke rat, bloggen din er koselig!!

    Jeg tar gjerne 3 lodd jeg!! Linker nå og følger deg fra før.

    Romjulskelm fra Aase

    SvarSlett
  2. Heisann
    Blir gjerne med på konkuranse hos deg, trekker 1. lodd :)
    Ja, PC puten er slik at det kommer luft under, da blir ikke pc'n varm og det er meget praktisk, anbefales!
    Ha en fin romjul videre, klem til deg

    SvarSlett
  3. Klart eg vil vere med:)Så spennande da:)
    GRATULERER med så mange besøkande:)
    3 lodd:)
    Nattaklem:)

    SvarSlett
  4. Grattis med de 5000.jeg følger og linker.Det blir tre lodd.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei på deg!! :)
    Jeg vil gjerne være med.. 3 lodd til meg :)
    Krysser fingrene..klem

    SvarSlett
  6. Hei her har jeg ikke vært før, men vil gjerne være med i trekningen din. Flott blogg.... Jeg tar 3 lodd, en kommentar, link på siden min og jeg legger meg til som følger...
    Ønsker deg en fortsatt fin romjul og et godt nytt år... Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Hei!

    Så flott blogg du har! Gratulerer med 5000 besøkende! Jeg vil gjerne være med på trekningen din! Og tar gjerne 3 lodd:)

    Håper du og dine får en flott romjul!

    Klem fra Renate:)

    SvarSlett
  8. Grattis me så mange besøkende. Følg blogginga og synes det e kjempekoselig å følge me på deg og dine:)
    Eg tar gjerne 2 lodd og krysse fingra og tær....
    E på vippen til å kjøpe janome ny. blir nok ingen broderimaskin i første omgang, får heller avansere til det etterhvert;) Trur det blir en 6600

    Ha det bra så lenge. Klæm....

    SvarSlett
  9. Er innom for å ønske deg ei flott feiring av det nye året:)
    Takk for kos helsing frå deg:)
    Godt nytt år til deg og dine:)
    Gldar meg til å følge deg vidare i 2010:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  10. Hei!
    Eg fann linken din hjå Miss Mette, for ein koselig blogg du har. Eg melder meg gjerne på konkurransen din og legg ut ein link på min blogg.

    Ynskjer deg og dine eit godt nytt år!
    Helsing Tonje

    SvarSlett
  11. Hei og hopp.
    Klart jeg vilvære med på give awayen din..
    2 lodd på eg og jeg la meg til som følger så jeg kan følge med på alt som skjer inne hos deg..
    GODT NYTT ÅR.
    KLÆM LINDA

    SvarSlett
  12. Her har jeg ikke vært innom før, nydelig hjem dere har. Godt nyttår :)

    SvarSlett
  13. Hei Linda, og Godt Nytt År!
    Så flott blogg du har...

    Jeg blir gjerne med på Giveawayen din, og tar 3 lodd:o)

    Mvh
    Line

    SvarSlett
  14. Hei du! Konkurranser er artig og blir gjerne med! Jeg har lagt meg som følger, og legger ut en link straks!!! Klemmer fra Gro

    SvarSlett
  15. hei Linda :) jeg blir gjerne med på give awayen. Jeg tar 2 lodd... må se om jeg klarer å lage link til min side før jeg tar det 3 loddet :) sånn er det å være fersk i gamet :) hihi
    hilsen minidyll.com

    SvarSlett
  16. Konkurranse er noe jeg virkelig liker ;o)
    To lodd på meg!
    Veldig fin blogg forresten - likte meg her hos deg.
    Klem fra Smula

    SvarSlett
  17. Hei!
    Gratulerer med så mange besøkende! Jeg har ikke vært innom her før, men her var det mye fint, så jeg legger meg til som følger. Konkurranser er gøy, så da blir det 2 lodd på meg. :)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  18. Klart eg vil vere med:)2 lodd:)Spennande:)

    Ha en fin dag
    Klem Nina

    SvarSlett
  19. For en fantastisk fin blogg du har. Ikke vært her før jeg!!

    Blir gjerne med på give awayèn!! To lodd til meg, ett for følger og ett for kommentar!

    SvarSlett
  20. Jeg blir gjerne med på, og tar 3 lodd.
    Spennende :)

    Gleder meg til å følge deg i 2010.

    Klem stine

    SvarSlett
  21. Hei!
    Gratulerer med så mange besøkende! Jeg har ikke min egen blogg, men håper at jeg kan være med på give-away for det om!

    Hilsen Marisol

    SvarSlett
  22. Hei søss:)
    Jeg er selvfølgelig med. selv om bloggen min ligger litt på vent akkurat nå, så legger jeg nå ut link der alikevel.
    så 3 lodd :)

    SvarSlett
  23. Tok bare to lodd på forrige kommentar - holdt på å endre på bloggen så det passet ikke å legge inn link da. Det er gjor nå så jeg vil gjerne være med med et lodd til :o)
    Klem Smula

    SvarSlett
  24. Hei Marisol:) kjempe koselig at du vil være med på give awayen min:) Du får bare følge med den 28 så jeg får adressen din i tilfelle du vinner:)
    klem

    SvarSlett
  25. Hej Linda
    GRATTIS till alla besökare.
    Jag tar två lotter. Välkommen till mig. Jag har också en utlottning

    SvarSlett
  26. Heisan!
    GRATTIS med mange besøkende! Jeg blir gjerne med på give away og tar 3 lodd! Ha en flott vintersøndag! : )

    - Hilde

    SvarSlett
  27. Heisann...Grattis med telleren, jeg hadde akkurat det samme, og du er hjertelig velkommen til å bli med på min give away og. Jeg tar gjerne to lodd, jeg er litt handikappet med å linke enda jeg,hehe. Koselig blogg å følge videre, klems..

    SvarSlett
  28. Gratulerer med så mange besøkende:) Utrolig gøy med give away da! Tar gjerne tre lodd:)

    Ha en flott søndag!
    Klem Sissel Olin

    SvarSlett
  29. Jeg blir gjerne med på denne og tar 3 lodd! :)
    Gratulerer med så mange besøk!
    Hilsen Gry!

    SvarSlett
  30. Hei!
    Gratulerer med alle besøk!
    Artig med give away :)
    Tar ett lodd, og krysser fingrene.
    Nina-Christin

    SvarSlett
  31. Grattis till alla besökare!!!!!Vill gärna vara med att tävla.Följer din blogg.Har skrivit kommentar,Länkar till min blogg.Så det blir 3 lotter.ha en skön tisdag.Varmkram Rita ♥

    SvarSlett
  32. Heisann :)

    Fin blogg du har, hit kommer jeg igjen... :)

    Jeg blir også gjerne med i din giveaway og tar 3 lodd... :D

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvarSlett
  33. Vil gjerne bli med! 3 lodd til meg ;)
    *klem idun*

    SvarSlett
  34. Hei!
    Jeg oppdager stadig nye blogger via linker til slike give aways- en flott måte å oppdage nye skatter spør du meg.

    3 lodd på meg

    Stor klem fra lykkeliten

    SvarSlett
  35. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med i giveawayen din. 3 lodd til meg:)

    Klem fra Lille Persille

    SvarSlett
  36. Koselig blogg og koselig give away! Gratulerer med 5000 besøk! Jeg vil gjerne være med på trekningen, har linket til deg på bloggen min, så da blir det 2 lodd. Jeg har også en give away gående så velkommen innom hvis du har lyst.

    SvarSlett
  37. Grattis till dig!
    Jag är så gärna med i din GiveAway och länkar i min blogg, så 2 lotter till mig, tack!:-)Du har en sån fin blogg och förstår att du haft många besökare.Önskar dig all lycka till i fortsättningen!
    Trevlig helg!
    /Kram Karin

    SvarSlett
  38. hei, snublet borti bloggen din... kjempekoselig blogg du har. jeg hiver meg med på konkurransen. 1 lodd :)
    klem.

    SvarSlett
  39. Gratulerer, koselig blogg du har. Blir med på konkurransen og 2 lodder på meg. Linker i bloggen. Ønsker deg en god helg

    SvarSlett
  40. Flott blogg!! Så gøy med så mange besøkende!!

    Slenger meg med! 3 lodd på meg!!

    klem jeanette

    SvarSlett
  41. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd da jeg også er følger og har linket. :o)

    Ønsker deg en riktig fin ny januaruke!

    SvarSlett
  42. Tar tre lodd jeg. Er blitt følger og linker til bloggen din via et innlegg på min egen blogg ;)

    SvarSlett
  43. Gratulerer med så mange besøkende:)
    Jeg tar ett lodd, og håper på å vinne ;)
    ..Gina..

    SvarSlett
  44. Heisann, flott blogg du har! Blir gjerne med på din gove away med 3 lodd! Du er velkommen til å delta i min! Ha ei fin veke! Monica

    SvarSlett
  45. Jeg vil gjerne være med, med 3 lodd :)

    SvarSlett
  46. Jag vill gärna vara med och jag tar tre lotter!
    Hoppas på tur!
    Märta

    SvarSlett
  47. Hei hei!Grattis med 5000 besøkende. Fant deg gjennom en ammen blogg og vil selvfølgelig være med på feiringen. Tar gjerne 3 lodd:) Give away hos meg også:)
    Klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  48. Gratulerer;)
    Spennende!!Jeg er med! 3 lodd på meg;)
    Klem

    SvarSlett
  49. Grattis =)
    Vi vill vara med och tävla i denna spännande tävling =)

    http://tostberg.blogg.se/tavlingar/2010/january/overraskning-28-januari.html#comment

    Har länkat för två lotter =)

    ha en superfin helg!

    SvarSlett
  50. Gratulerer :) Første gang jeg er her inne. Kjempekoselig blogg du har. Jeg er gjerne med på Give awayen;) Tar 3 lodd.Ha en fortsatt god helg.

    SvarSlett
  51. Hei på deg, jeg er ganske ny i interiørblogg verden , men legger inn en en link til denne flotte bloggen din deg, og så trekker jeg 2 lodd hos deg også.

    Klem fra Babsy

    SvarSlett
  52. Jeg blir gjerne med! FLott! 2 lodd for meg:) Jeg har også giveaway, hvis du vil være med;)
    Klem Heidi

    SvarSlett
  53. Jeg oppdaget nettopp bloggen din via en annen blogg, og her kommer jeg på besøk igjen.

    Har veldig lyst å være med på konkurranse, jeg har lagt meg til som følger, og skal ha 2 lodd.

    SvarSlett
  54. Har kikket innom bloggen din tidligere. Koseligt! Har lagt deg til og bilde osv... Full pakke her..

    SvarSlett
  55. hmmm, vet ikke om jeg la inn det ... men det blir 3 lodder på meg :o)

    SvarSlett
  56. Hej! Sista minuten....fann din fina blogg nu! Jag har länkat med bild + favoritlänk + blivit följare....och hoppas på tur!
    Pia

    SvarSlett
  57. hei!
    håper jeg rekker å bli med:) tvi tvi!!
    hilsen
    rita
    email:rita_arhaug@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Hej
    Jeg melder mig i første omgang med to lodder. Hvis jeg er frisk i morgen, får jeg lige lavet et indlæg på min blog og kan dermed komme op på tre lodder.
    Hilsen Anette Linnea
    anettelinnea@pc.dk

    SvarSlett
  59. Ha ha havde slet ikke set at tiden var overskredet;-)

    SvarSlett