mandag 7. desember 2009

Julestjerne

I formiddag har jeg og Jonas hatt en liten hobbyøkt mens Mari lå og sov. Jeg prøvde meg på å lage en julestjerne av papir. For noen dager siden kopierte jeg en brev fra mine besteforeldre og "malte" det med kaffe, for å få et litt gamlere utseende. Det samme gjorde jeg med notene til et av Beetoveens verk. Så ble 6 like deler klipt ut etter en mal jeg fant på nettet og til slutt satt sammen med god hjelp av limpistol:) Det var vel pirkete for min del, så det ble mye lim:) Når stjernen var ferdig limt var det bare pyntingen igjen.

I dag skal vi på middag hos svigers, det blir koselig, og ikke minst deilig å slippe å lage middag selv:)

Ønsker alle en strålende ettermiddag og kveld.

1 kommentar:

  1. Å du store min kor flott den blei:)Å sååå flonk du er da:)IMPONERT!!
    Alltid herlig å sleppe å lage middag;)
    TUUUSEN takk for gode ord og helsing frå deg;)
    Sett stor pris å både deg og bloggen din:)
    Klem frå Astrid,som ønsker deg ei kjempe fine veke:)

    SvarSlett