torsdag 21. januar 2010

Award og maleprosjekter

I dag tenker jeg bare å vise to av maleprosjektene jeg holder på med for tiden.

Uttrekksengen har vi fått av bestemoren til min kjære.
Sengen har svigerfaren min og hans søsken sovet i når de var små, og nå er det Jonas sin tur:) Syns det er så srtig med slike gamle ting som kan brukes på nytt eller komme til nytte via pynt:) Sengen skal selvfølgelig bli hvit.

Jeg holder også på å male en bokhylle. Den hadde jeg egentlig tenkt at Jonas skulle få ha leker i, men når jeg nå holder på å innrede kontoret ser jeg at jeg trenger noen høye møbler der også. SÅ planen er da å male den hvit (selfølgelig) og så lage et forheng som skal være forran alle eller de hyllene som skal skjule "rot".

(Dette bildet og bildet av sengen er tatt i det rommet som skal bli kjellerstue, nå brukes det tiloppbevaring og så maler jeg møblene her. Så derfor alt rotet:))

Vi har som jeg har nevnt i et tidligere innlegg begynt å pusse opp trappegangen ned til kjelleren. Å siden male og oppussingstimene i døgnet er begrenset og vi har flere prosjketer på gang tør jeg ikke anslå noe tidspunkt for "etterbilder" :) Jeg har ved flere prosjekter oppdaget at ting tar MYYYYYE lengre tid jeg jeg hadde trudd, håpet og ønsket. Så det beste jeg kan si, er at "etterbilder" kommer;)

På tirsdag fikk jeg en award fra Randi med bloggen randis lille hobbyverden. TUSEN TAKK nå ble jeg glad:) Da jeg har tatt utfordringen som følger med denne awarden blir jeg ikke å ta den nå.

Ønsker alle en fortsatt fin dag:)

7 kommentarer:

  1. Der har du en klassiker på skuvseng-fronten! Blir nok kjempefin når du har svingt malekosten:)

    SvarSlett
  2. Dette blir lekkert:)
    Det med bokhylla var ein god ide;)Takk for tips og tusen takk for kos kommentar frå deg:)
    Å du dei to søte små er nydelige:)Synest det ser ut som dei liknar på mammaen sin:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  3. Så flink du er da. Skulle malt litt jeg også.Bare så tungt å komme igang.Flott seng.Gleder meg til du viser det ferdig.
    Klem

    SvarSlett
  4. Artig me litt maleprosjekta... Dæm blir nok kjempefin:) Glede meg til å se sluttproduktan:)

    SvarSlett
  5. Hehe, ja det trur æ nok, nu fær dem jo rundt som raketta på golvet! E så arti :)
    Ser jo at ho Mari e blitt så flink å gå, storpia ;)
    Ja, æ begynte å jobbe i midten av november, men har hatt ferie nesten hele desember, og nu har æ 50 % permisjon frem til lillegull bli 1 år.Enn du?
    Den e god, ska se ka æ finn:)

    Kjempefin seng Jonas får, heldiggris! Æ ELSKE sånne gamle ting med historie og slitt preg!

    Ha en fin dag, Linda :)

    SvarSlett
  6. Ps!Har noko til deg inne hos meg:)
    Ønsker deg ei god helg:)
    Klem<3

    SvarSlett
  7. Spennende prosjekter du har :) senga blir nok nydelig!!!

    og gratulerer med award :)

    god helg!!!

    klem!

    SvarSlett