fredag 8. januar 2010

Gullan er blitt syk:(

Etter vi var hos legen og på helsestasjone på kontroll med Mari på tirsdag har de søte små blitt syke:( Stakkars små gullan mine, syns så synn i de atte. De er heldigvis ikke så veldig syke, men de har til nå i sine korte liv ikke vært noe syk, så nå når de har mer enn en mild forkjølelse, føler mammaen at det er mye mer allvorlig enn det egentlig er.
Men slik er det vel å være mamma når englene blir syke:)

(Nissegutten var noe sløv på bildet, men det er nesten unumlig å få et bilde hvor de begge smiler og ser opplagte ut:) hehe... nissejenta manglet nisselue når bildet ble tatt så da måtte vi finne en annen rød lue)

Nå skal jeg og mannen kose oss med taco. Jeg bare ELSKER taco. Mens jeg gikk gravid med Mari klarte jeg ikke spise taco så nå etter fødselen har det blitt taco nesten hver helg, til mannens store fortvilelse. Trur han begynner bli litt lei, men jeg har fortsatt veldig mye å ta igjen;) hehe

Ønsker alle en riktig god kveld:)

5 kommentarer:

  1. Uffda... ja de er jo så små og hjelpesløs når de blir syk. Bra de har en flott mamma som kan ta vare på, og gi masse kos....
    Ja den tacoen...tålte nesten ikke ordet taco når jeg var gravid, og har ennå ikke fått tilbake smaken på den... kan til nød lage tacopizza, men det stopper der :)
    Ha en fin kveld videre og god helg :)

    SvarSlett
  2. Så nydelige nissebarn.
    Ikke noe gøy når ungene blir syke nei. Håper de blir fort friske.

    Taco er godt!!!!!

    God bedring og god helg!!

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg du har! Ikke morro med syke barn, hva godt kan man ikke gjøre for dem:) Takk for "julebesøket" på bloggen min. Ser du har lyst på noe annet enn fliser på badet. For det første, det er samme tapet på kjøkkenet og toalettet, dette fordi vi hadde en del tapet igjen etter kjøkkenet og toalettet var ikke så pent... For det andre; Det fungerer helt fint med tapet på toalettet, ikke så mye vannsøl der. For det tredje; jeg ble totalt allergisk mot fliser etter jeg la fliser på badet der vi bodde før, skrubbing og atter skrubbing. På badet vårt her i huset har vi malt panel og belegg på gulvet, en utrolig lettelse ang. vasking ol. Sunes det ble kjempekoselig og ikke rent lite romantisk! Bilder derfra kommer etterhvert..... Lykke til med deres oppussing av bad:) Vi blogges!
    God helg og mange klemmer fra Unn Eirin

    SvarSlett
  4. God bedring til smågullan! Ikke nå særlig med syke små..

    SvarSlett
  5. Huff stakkars småbarn... Håpe dæm e på bedringens vei og blir fort frisk.... Ja vi har jobba og stått på og det gir resultata, blir bra, men det tar tid.....
    Go helg til dåkker også,
    klæm fra Ingrid

    SvarSlett