lørdag 9. januar 2010

Gamle bilder

Her en dag da jeg var inne på den nydelige og inspirerende bloggen til Astird tok jeg meg tid til å prøve ut en av linkene hun har lagt ut. Jeg liker gamle bilder veldig godt, syns de har et vakkert preg over seg, så tenkte jeg måtte prøve denne siden som gjør dette bare ved et tastetrykk.

Slik ble resultatet
FØR:

ETTER:

Jeg er bare sååå fornøyd:) blir nok å lage mange slike bilder:) Tusen takk for at du har delt denne siden med meg Astrid:)

Dersom dette er noe for deg finner du linken på bloggen til Astrid, eller i venstre kollonne her hos meg.

Nå skal jeg og min kjære prøve oss på å lage kyllingbollder. Vi fikk dette servert av svigersøster når vi var på middag hos svigers sist. Dette var bare NYDELIG:) Håper vi får det til, ellers må du nok utsette studiene Ingrid;)

1 kommentar:

  1. Heisann du gode Linda:)Så bra at du fekk glede av denne linken da:)No blei eg glad:)Bildet av rokken blei kjempe flott:)
    Kos dokke masse med herlig mat:)
    Godklem frå AStrid:)

    SvarSlett