lørdag 23. januar 2010

Hjemmelaget oppslagstavle

I dag har jeg laget meg en "oppslagstavle" til å ha på kjøkkenet. Jeg fant en bilderamme som vi ikke brukte, malte den hvit og byttet ut glasset med hønsenetting. Jeg er kjempe fornøyd og siden vi hadde maling og bilderamme fra før og slapp å betale for hønsenettingen på butikken, har det ikke kostet med noe:) Hva er vel bedre enn det:)


Et par bildet til fra kjøkkenet.


Nå er jeg og min kjære akkurat ferdig med sistestrøket på panelet i trappegangen, så nå gjennstår "bare" å sette opp en vegg, tapensere, male gulv, og lister. Gruer meg allerede til listene:(

I går ryddet jeg og ungene i klesskapet mitt, eller ungene rotet ut igjen klærne som jeg allerede hadde ryddet :) hehe...
På onsdag vare jeg hos en venninne og så på klær som hun ikke brukte lengre og fikk med meg 2 FULLE poser hjem:)) TUSEN TAKK Karina, du er en engel:)
Jeg fikk også rett før helgen en pose med klær fra min kjære søster, så TUSEN TAKK til deg og:) Jeg er nesten aldri i byen lengre og når jeg først er deg har jeg mer lyst til å se på interiør enn å prøve klær. Så dere skjønner nok at klesskapet mitt trengte SÅRT litt nytt tøy:)


Jeg har fått en sitatutfordring av Astrid med den fantastisk fine bloggen Lisje Astrid's husblogg. Denne bloggen anbefaler jeg dere å ta en titt på. Her er det MYYYE inspirasjon og hente:)

Jeg satt faktisk i går og leitet etter sitater på nett som jeg tenkte å bruke i bursdagshilsener til to tvillinger som jeg skal i 30 års dag til nå i februar. Så syns det er litt artig at jeg fikk denne utfordringen akkurat nå:)

Jeg fant et sitat som jeg likte veldig godt så det får bli mitt sitat i denne utfordringen.

The future belongs to those who believe in the beauty og their dreams
~Eleanor Roosevelt ~

Utfordringen sender jeg videre til Bella med den fine bloggen shabbycharm.


Helt til slutt vil jeg TAKKE alle dere som har meldt dere på give awayen min, både her på blogge og på mail. Nå er det ikke mange dager igjen. Blir spennende og så hvem som vinner:)


4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder du viser, ha en flott helg :)

    SvarSlett
  2. Oj så masse fint du viser!
    Kosa meg skikkelig å studerte alle nøye:)
    Å du,den kleshengaren til tørkerull...Sååå stilig:)
    Slik vil eg og ha:)
    Ramma med hønsenettig var kjempe fin:)
    Å sitatet ditt er perfekt:)
    Ønsker gode deg ei super kos helg vidare:)
    Klem frå Astrid<3

    SvarSlett
  3. Virkelig et fint hjem du har!!
    LA merke til det samme som damen over..kleshenger med tørkerull!!Det vil herved bli kopiert;)
    Fortsatt fin helg til deg og dine;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Du har så koselige bilder her.Lurt med den oppslagstavlen da.Ønsker deg en god natt.
    Klem

    SvarSlett