søndag 17. januar 2010

Kosehelg

Denne helgen har vi ikke gjort noe fornuftig arbeid i huset, vi har bare kost oss:)
På fredag var jeg på konsert sammen med noen venner. Det var KJEMPE koselig. Det er faktisk første gang på nesten 3 år at jeg virkelig har kunnet ta meg noen øl og kost meg uten å tenke på amming og å måtte stå tidlig opp netse dag. Det var deilig og velfortjent spør du meg;)


I går var det mannens tur ut på byen og jeg var hjemme med ungen og koste meg med en god film og taco. Jeg var også litt sliten så tok tidlig kveld;)

I dag har vi vært på middag hos svigers, og fulgt sviger søster til flyplassen og tatt farvel med henne. Tiden hun har vært hjemme har gått utrulig fort, kan nesten ikke tru at hun har vært hjemme 1 mnd. Nå gleder vi oss bare til hun kommer opp til påske:)

Himmelen var bare helt fantastisk fin i kveld:)

Nå skal jeg ned i kjelleren og se om jeg ikke kan finne noe maling eller syprosjekter å ta fatt på. mannen og svigerfar er begynt med oppussing av trappegangen:) Det skal bli godt og artig å ta fatt på dette prosjektet...gleder meg:) Bilder kommer etterhvert.

Ønsker alle en flott søndagskveld

1 kommentar:

  1. Så kjekt å lese at du har kosa deg:)
    Ja,skjønner godt kva du meinar...Her ammes det både natt og dag..(Upsss lisjen er no 13mnd)
    Så slikt er det blitt 0 av her og:)
    Å du,takk for sååå gode helsingar frå deg:)Du er så god at:)
    Ønsker deg ei kjekke ny veke:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett