mandag 11. januar 2010

Lek med bilderedigering

Jeg har lenge beundret dere bloggere over hvor flinke dere er til å pynte bildene og sette flere bilder fint sammen. Så nå måtte jeg prøve meg, men har nok mye igjen og lære ser jeg;) hehe.. Denne gangen prøvde jeg å ordne bildene i Picasa men fant ikke her alle de funkjsonene jeg var ute etter (eller kanskje jeg bare var dårlig å lete;)).

Kjolen som hang på rommet til Mari, måtte jeg ta ut i stuen, mens jeg venter på at jeg skal få kleshengere til knyteskjortene jeg brukte som liten:)

På Hånddukhyllen på kjøkkenet hender oppvaskbørsten jeg vant på give awayen hos Det lille ekstra. Syns den er så søt:) Grytekluten hun har heklet som jeg også vant, henger på den andre siden, ivente på en bedre plass :)

Jeg må si jeg er imponert over dere som ordner alle bildene dere legger ut på bloggen. Ser at mange har navnet sitt stående på alle bildene. Kjempe stilig, men hvis jeg skulle gjort det på den måten som jeg har gjort i dag ville jeg nok aldri blitt ferdig med blogginnlegget:)

Er det noen som har noen tips på bra redigeringeprogram? Hva bruker dere?

Øsker alle som er innom MittLykkeligeHjem en super dag:)

5 kommentarer:

  1. heia.Søte bilder og heldig du var som har vunnet en fiin fiin gave.
    Ønsker deg en fin uke videre!
    klæm LINDA

    SvarSlett
  2. Æ bruke photoscape, å e veldi fornøyd me det.. e heller ikke nå stødig på sånne ting, men elske å leke mæ.. så æ trøkk å finn ut underveis :) Å hver gang lære æ nå nytt :)
    Å d går egentli veldi fort å hiv sammen litt redigering på bildan :D Men ja.. tar jo seff litt ekstra tid me blogginga :) Men så bli jo bloggen så mye finere :P hehe
    Men har jo langt igjen før æ får så flott blogg som dokker andre har :) Men kommer sæ vel etterhvert ;)

    SvarSlett
  3. Jeg bruker også PhotoShape, veldig kjekt, og det er gratis.
    Bruker også Digital Image Pro 9, kjekt å variere,mange finesser, og det fulgte maskinen.
    Mange fine bilder hos deg.

    SvarSlett
  4. Heisann:) Så kjekt du likte gaven, Det var koselig:) Kjekt å se at det har kommet frem også:) Ser du skriver om trekk til sofaen, jeg har hat skinnsofa lenge og har brukt quiltetepper i ulike varianter til å ha over, det demper iallefall det "harde" uttrykket. Når det gjelder bildeprogram bruker jeg picasa, og det er jeg veldig fornøyd med. Enkelt og greit nok for mitt bruk også er det gratis å laste ned. Klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Flotte bilder du har laget til:)
    Kjekt med redigering:)
    Eg brukar photoScape.
    Takk for hyggelig helsing frå deg:)
    Ha en fin kveld
    Klem Nina

    SvarSlett