mandag 25. januar 2010

LET IT ROCK!

I går kveld var vi på "Let i rock!" med Frode Alnæs, Paal Flaata, Kim Fairchild, Linda Tørklep og *El Cuero*.

Bildet er lånt fra www.letitrock.no

Vi ble på en og en halv time ledet gjennom "Rockens historie" og låter fra 50-, 60-, og 70-tallet.
Jeg er i utgangspunktet ikke noen stor "rocker", men slagere fra The Beatles, Elvis, The Rolling Stones, Bruce Springsteen osv er ikke til å unngå å like.
I tillegg til artistene opptrodde en lokat artist som Elvis. Artig Artig:)

Dersom turnebussen ikke er kommet til deg enda, anbefaler jeg at du tar deg en tur:)

***
Koselig at kleshengeren jeg har ordnet til å ha tørkerull på falt i smak:)

Kleshengeren var egentlig kjøpt inn til å ha babyklær på, men den var jo ALTFOR stor. Jeg prøvde å fjerne litt av den nederste strengen og bøyde kleshengeren så den ble mindre, men da ble den litt "slarkete" og ikke noe fin å ha klær på.

Jeg har lenge lurt på hva jeg skulle gjøre med tørkepapir på kjøkkenet. Til nå har tørkerullen stått i skapen, noe jeg egentlig syns er litt upraktisk. Jeg fant da ut at jeg skulle prøve å sette tørkerullen på hengeren og ble kjempefornøyd med det:)


Ønsker alle en fin kveld

3 kommentarer:

  1. Utrolig stilig med den kleshengeren:O)
    Nydelig hjem du har:) Har sittet og sett litt gjennom bloggen nå:)

    Ha en flott kveld videre:)

    SvarSlett
  2. Åhh, så smart og stilig løsning me kleshengern:) Ble kjempefint.... Har selv samme problem, får se hva jeg finner på med vår tørkerull...
    Hadde SÅ lyst å gå på den forestillinga, men den går ikke i Tromsø :( nærmeste plass er Finnsnes, og vi skal ha besøk når den går/gikk der (husker ikke om den har vært eller om den er neste helg - husker at jeg sjekket og var opptatt iallefall). Ha ei fin uke. Klæm

    SvarSlett
  3. Så oppfinnsom du e :)Kult me kleshenegern.
    Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett