fredag 15. januar 2010

Noe nytt:)

I går tok jeg meg en etterlengtet bytur. Handlelisten var laaang, men fikk desverre ikke tak i havparten:( snufs...

Men jeg fikk kjøpt en stettskål med klokke. Har sett på den leeeenge, og nå har jeg endelig fått den:)

Jeg fant også dette søte etasjefatet. Jeg har et sølvfarget fra før, men det er får stort til at det blir fint på kjøkkenet, så det får stå i stuen. Dette fatet fant jeg faktisk på Rema 1000:) Der fant jeg for ikke lenge siden også 3 søte små engler. Syns det er supert at jeg kan få tak i slike fine ting på matbutikken:)

Jeg har tenkt å lage (siden jeg ikke finne noe jeg liker) meg en oppslagstavle av noe slag som skal henge på kjøkkenet, til dette trenger jeg hønsenetting. Dette hadde jeg tenkt å kjøpe på felleskjøpet i byen, men på tur dit kom jeg på at de hadde lagt ned, så hvor skal jeg få tak i det da? Jeg får kanskje høre med pappa om han har noe liggede.

I dag er været helt fantastisk, og jeg har for første gang på lenge sett solen skinne på fjelltoppene. Nå går det virkelig mot lysere tider her i nord, og jeg gleder meg vilt til jeg kan kjenne solen varme i ansiktet. Jeg liker igrunn mørketiden veldig godt, men når solen har vært borte så lenge, er det utrulig deilig å se at den er på tur tilbake:)

Ønsker alle en riktig god helg:))

3 kommentarer:

  1. har du sjekket vakkerthjem.no??

    SvarSlett
  2. Kjempefine ting du har kjøpt:)
    Tusen takk for hyggelig helsing frå deg:)
    Ha ei fortsatt fin helg
    Klem Nina

    SvarSlett
  3. Hei Linda...så fine fat du har fått deg..og så på Rema..hmmm heldige du.
    Her i Sverige er det langt mellom Rema butikkene...hehe;O))
    Ha en fin helg.
    klem bella

    SvarSlett