torsdag 28. januar 2010

Og vinneren er.....


Så var det tid for å trekninge vinneren på give awayen min:)

Vinneren er....
Mailen med bloggen famkos
Send meg adressen din så får du pakken om noen dager.


TUSEN TAKK til alle som har deltatt:) Dette har vært kjempeartig og jeg har kommet over utrulig mange flotte blogger som jeg gleder meg til å følge videre:)

Jeg vil i tillegg gi en liten overraskelse til den av dere som har lagt igjen flest kommentarer her på bloggen min:)
Dette er ei veldig flott dame med en utrulig fin og inspirerende blogg (Lisje Astrid`s husblogg).
Jeg setter såååå stor pris på deg, bloggen din og alle de flotte kommentarene fra deg:)
Astrid send meg adressen din så kommer det en pakke også din vei:)

Ønsker alle en fortsatt fin kveld og god natt!


7 kommentarer:

  1. Hei du gode,kjekke Linda<3
    Ojsann;)Sååååå kos da:)No vart eg bra glad:)
    SMILE SMILE SMILE:)
    Du skal vite at eg set stor pris på deg og din blogg og<3Masse:)
    TUSEN TAKK:)
    Godgladklem frå AStrid<3

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinneren av flott pakke:o)) Og til lisje astrid's husblogg for ekstragaven, heldige dere:o))

    Ha en herlig helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Oi...herlighet :) Vant jeg:)Så artig, tusen takk.Nå ble jeg kjempeglad:-D

    SvarSlett
  4. Gratulerer til vinnerne og morsomt med ekstrapremie:-D så SNILL du er Linda:)

    Ønsker dere en strålende helg!

    SvarSlett
  5. Grattis till den lyckliga vinnaren
    Ha en jättemysig helg
    Kram Agneta

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselig hilsen!
    Gratulerer til den heldige vinneren av en herlig gave. Hyggelig blogg du har:o)
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  7. Hei du gode<3
    Skulle sende deg mail..Men,adressa di?Er eg blind?Eg ser den ikkje...
    Ønsker deg ein kos kveld vidare:)
    Klem<3

    SvarSlett