tirsdag 5. januar 2010

Premien på give awayen min:)

Da var premien på give awayen min klar.

- Det blir en håndduk med broderiet som vist på bildet under. Hvilken fargen det blir på broderiet har jeg ikke bestemt meg for enda. Kom gjerne med forslag:)

- Kubelys med blonde og dekorhjerte

-White musk duft pose som enten kan henges slik den er eller skjules i en finere pose. Lukter kjempegodt:)

- Kanskje slenger jeg med en liten overraskelse også.

Håper premien faller i smak og at mange vil være med:)

Nå skal jeg sløve forran TV'n mens jeg venter på at min kjære skal komme hjem fra en treningsøkt:)

Ønsker alle en kjempe fin kveld:)

12 kommentarer:

  1. Truuudeliduuu!!!Kor flott premie:)Kryssar fingrane eg:)
    Tusen takk for gode ord frå deg:)
    Setter sååå stor pris på deg:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. Kjempefin premie. Så spennende dette blir da.
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefin premie:)
    Koselig at du vil vere med på min Give Away:)
    Ha ei fin helg
    Klem Nina

    SvarSlett
  4. Koselig at du ønsket å være med på trekningen inne hos meg :) jeg vil veldig gjerne være med på din også! Flott premie :) elsker slike broderte ting! skulle ønske mamma hadde slik funksjon på maskina si :)

    legger meg som følger og liker til deg :) artig når nye legger igjen en kommentar, finner tilbake til så mange koselige blogger :)

    ha en fin dag :)

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  5. Heisan!
    Så nydelige give away du gir bort!Så denne blir jeg med på og har skrevet om det i bloggen min.Masse flott i bloggen din.

    klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  6. Vill gärna vara med i din tävling. Roligt att hitta hit. Kommer gärna hit igen. ha en fin kväll. /Gela Länkar från min blog.

    SvarSlett
  7. Heisann.
    Nydelig blogg du har .
    Og så flott give away, klart jeg også vol være med.

    SvarSlett
  8. Kom tilfeldigvis inn på den fine bloggen din...og vil gjerne følge deg videre,for her var det masse inspirasjon og hente!! Nydelig premie..selvfølgelig er jeg med i trekningen:-)
    God helg!
    Hilsen Ruth

    SvarSlett
  9. Så masse flott du har i bloggen din. Give Aways er alltid morsomme så jeg hiver meg med...

    SvarSlett
  10. Oj!! SÅ fin premie!!
    Selvfølgelig vil jeg være med på denne konkuransen!
    t du har en kjempefin blogg, gjør det derfor LETT å bli en "følger"

    Ha en fin søndag!
    :)

    SvarSlett
  11. Knall fine premier hos deg ja!!
    Krysser fingrene for at jeg vinner jeg!!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  12. her fant jeg masse inspirasjon, og du ligger herved på min følge-liste :)
    Blir gladelig med på denne trekningen jeg!:)
    Hilsen 3c

    SvarSlett