onsdag 27. januar 2010

Siste sjanse til å bli med på give awayen:)

I dag har jeg klippet håret til Jonas. Jeg har null erfaring med å klippe hår og har bare klippet Jonas 3 ganger før. Så det er ikke snakk om noen fasong klipp akkurat, her gjelder det bare å få håret kortere;) hehe...
Heldigvis sitter han rimelig i ro under friseringen, men nå skal det sies at han leker med vann mens jeg kilpper så det er rimelig vått over alt når vi er ferdig:)

Jeg syns hver gang at Jonas ser litt "rar" ut når jeg er ferdig med å klippe han. Jeg vet ikke om det er på grunn at at jeg virkelig ikke kan klippe eller bare at det er uvant?

Når den nye sveisen skulle dokumenteres var go'gutten lei av å sitte i ro så jeg måtte faktisk springe etter han med kameraet:) Men jeg syns det ble noen artige bilder:)


I morgen kveld trekker jeg vinneren av give awayen min så nå er det siste sjanse til å være med:)

Ønsker alle en fantastisk dag:)

4 kommentarer:

  1. Hehe:)Såååå søt da:)
    Å for ei flink mamma han har da:)
    Jonas blei kjempe fin:)
    Nattaklem frå Astrid<3

    SvarSlett
  2. Førr en
    storsjarmør!syns du har vært flink å klippe:-)han e jo
    kjempefin!klem

    SvarSlett
  3. hei, den lille sjarmøren din - som jeg forøvrig synes var utrolig like på deg utifra det bildet som er av deg her på bloggen ;o) ble utrolig flotte synes jeg .... du er kjempeflinke til og klippe.... ønsker deg en flotte dag videre. Klem Babsy

    SvarSlett
  4. Søt liten gut:)Sååå flink du er til å klippe:)
    Tusen takk for hyggelig helsing frå deg:)
    Brettet er nydelig,arv frå min farmor:)
    Ønsker deg en fin dag
    Klem Nina

    SvarSlett