søndag 3. januar 2010

Tiden flyr....

Det blir bare et lite innlegg i dag. Timene og dagene går så fort at jeg ikke får tid til noe. Det bobler snart over av ting jeg har lyst å gjøre, både av maleprosjekter og av sy/broderiprosjekter.
Kunne gjerne hatt noen ekstra timer i døgnet:) Jeg får desverre heller ikke brukt like mye tid på bloggene jeg følger, men selv om kommentarene av og til uteblir er jeg innom å titter hos dere:)

I morgen begynner den vanlige hverdagen her i huset, mannen skal på jobb etter å ha hatt MANGE herlige dager fri. Nå gleder jeg med bare til påsken:) hehe....

Må bare vise dere denne artige PMS tavlen jeg vant i en konkurranse hos Liv Astrid med bloggen snuskebassa. Jeg har ikke helt bestemt meg for hvor den skal henge enda, men den får nok snart en plass:)

Til slutt vil jeg be dere om litt hjelp. Denne kjolen har mamma strikket og jeg synse den er så fin at jeg vil henge den til pynt på rommet til Mari, kleshengeren er desverre ikke noe vakkert syn. Jeg har også noen blondeskjorter som jeg og min søster brukte når vi var små som jeg vil pynte med. Kleshengeren er også her et problem. Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt fine barenkleshengere?



Ønsker dere alle som er innom en flott kveld og kommende uke:)


8 kommentarer:

  1. barnerommet.no
    tumleplassen.no
    De fleste barnebutikkene har ulike typer kleshengere... du kan vel også finne på interiørbutikker i litt mer antikk stil kanskje?
    Lurer på om ikke anns gaver har noen hengere i prins/prinsesse tema? ihvertfall.... en liten start. Koselig å følge bloggen din :)
    klemz

    SvarSlett
  2. Div interiørbutikkar har!Også mange av nettbutikkane!
    Tusen takk for gode ord frå deg:)
    Godt nytt år til deg og:)Vi har hatt det kjempe bra:)Å som du seier har det voer nydelig å hatt mannen heime:)Eg har arbdag i morga,så fri tysd og onsdag:)Skal vel klare det:)Hehe:)Men,alltid vanskelig å sove natt til mandag..Blir også hardt å stoppe inntaket av sjokolade og godis..
    Eg har og mange prosjekt surrande...Hihi:)
    Gledar meg til å sjå dine:)
    Ønsker deg ein god start på ei ny veke:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  3. Jeg har kjøpt helt enkle hvite trekleshengere til barneklær hos Åhlens i Tromsø. Mener det var 49 for tre stk...

    SvarSlett
  4. Godt nytt år!!!
    TUSEN TAKK for awarden!!! Jeg har vært borte lenge fra bloggverden nå, men er nå tilbake igjen. Ble så glad da jeg så at du hadde valgt å gi meg en Award!

    Ps nydelig liten kjole.

    Klæm fra Eva

    SvarSlett
  5. Godt nyttår!

    Flott kjole:-) Skjønner godt du vil pynte rommet med dem. De har kjempefine barnekleshengera på panduro hobby. Du kan jo ta turen innom bokhandelen på frydenlund dær de selge panduroting å høre. Ellers så har anns gaver kleshengere.

    hilsen ina

    SvarSlett
  6. Heisann..
    Kjøp fine hvite hengere på ikea så sjablong maler du hjerter på de..Det har jeg gjr.Du finner de inne på bloggen min!!
    Koselig du ble meg på give awayen min...
    Klæm Linda

    SvarSlett
  7. Takk for hjelp og tips om hvor jeg kan få tak i barnekleshengere. Forhåpentligis blir det ikke lenge nå før jeg kan bytte ut plasthengerne fra H&M:)

    SvarSlett
  8. Du? den kjolen... Er du sikker på at ikke det er Rikke sin? Som du har fått lånt??

    SvarSlett