søndag 10. januar 2010

Trekk til sofa

Jeg er veldig missfornøyd med sofagruppen vår, og den passer virkelig ikke inn med resten av interiøret i stuen. Vi har svart sofa og mørkbrunt salongbord:(
Borden skal males, når jeg nå bare får tid til dette.
Sofaen er det verre med. Jeg har mest lyst til å kjøpe ny, men sofaen er nesten det eneste som er igjen av tingene til mannen så tør vel ikke helt foreslå det enda. (det skal sant sies at jeg har ikke så mye igjen av de tingene jeg hadde heller, vi har fornyet stortsett alt) Jeg får klage og smiske litt med han litt lengre trur jeg. Han har faktisk allerede sagt en gang at vi skal kjøpe ny sofa, men da jeg spurte om jeg kunne få det skriftlig, trakk han seg:) hehe... men han er ihvertfall på gli:)


Har vært på tur flere ganger å bestilt lyst trekk til sofaen, men det har aldri blitt noe av. Jeg er rett og slett for usikker på om trekket vil passe til sofaene våre. Trekkene kan umulig passe like bra på alle typer sofa, og jeg vil ikke ha noe som bare henger der og ser stygt ut.
Er det noen som har erfaring med kjøp av trekk til sofa, eller vet om en bra og ikke så altfor dyr plass hvor de selger slike fine trekk, som ikke henger og ser stygge ut;)

ØNSKER ALLE EN RIKTIG GOD SØNDAGSKVELD!

4 kommentarer:

  1. Heisann du gode Linda:)
    Blir heilt satt ut av kommentaren eg fekk av deg<3Tusen takk:)Kom gjerne på ferie hit,så kan eg og du fare på shopping;):)
    Eg har ikkje erfaring med trekk..Me,har eit hekla sengteppe på sofaen eg(mormora mi har hekkla det:)
    Ellers så har dei mange fine vatterte tepper på kid som ikkje er så dyre!Min mann er så vant med at eg styrer ivei(å er sta på akkurat interiøret,hehe:)Men,klart ein sofa kostar..Så da er ein nødt å vere einige!
    Ektorpen frå ikea er no perfekt i vår smak/stil!
    Pluss ein kan vaske det kvite trekket;)Litt av ein fordel når vi har søte små...Og store;)
    Håper at dine små gull snart er heilt bra att!
    Setter stor pris på både deg og bloggen din Linda<3
    Ønsker deg ei fin ny veke:)
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kjempefin blogg du har:)
    Angående sofaen tror jeg det blir vanskelig hvis trekket du kjøper ikke er sydd til sofaen deres. Da vil den nok `henge og slenge` litt som du sier. Jeg har sett det finnes `allround`-trekk, men på en skinnsofa blir det kanskje litt glatt?

    Uansett, det er jo viktig å ha noe på ønskelisten sin:) Ha en fin dag!

    Klem fra Lille Persille

    SvarSlett
  3. Hei!
    Bare begynne å si for en flott side du har her:)
    Jeg har akkurat samme sofa som deg, og vil gjerne ha den hvit da jeg ikke kan kjøpe ny sofa nå! Har du fått tak i trekk til din sofa? Har akkurat hatt maleprosjekt i hjemmet, der alt har blitt hvitt! Så da kan jo ikke sofaen være svart ;)
    Tips mottas gjerne!

    Hilsen Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) takk for det, er lite aktivitet på bloggen nå, det tar mye tid, men veldig koselig er det:)
      Jeg fant ikke noe trekk, de kostet jo litt så ville ikke kjøpe og risikere at det ikke kunne brukes. Nå har vi kjøpt ny sofa :) IKEA sine ektorp sofaer er ikke så fyre og veldig god å sitte i, vi har en i kjellerstua og er kjempe fornøyd. Da kan man jo bytte trekk når man bil ha ny farge:)kanskje det kan være et alternativ. Lykke til.
      Klem

      Slett