torsdag 4. februar 2010

Gamle tekstiler

I dag tenkte jeg og vise dere noen fine tekstiler jeg fikk av mamma i går.
TUSEN TAKK mamma :)

Dette er en gammel kjøkkengardin som mamma har brukt mye. Etter de bygde nytt hus har de fått to kjøkkenvinduer og da hadde hun ikke bruk for denne lengre. Lykke for meg det da;) Syns broderiet var så søtt. Det kommer flere bilder når jeg har får hengt den opp, men først må jeg kjøpe gardinstender.


Jeg fikk også noen søte putetrekk som bestemoren min sannsynligvis har laget når mamma og søskene hennes var små. Duken har vel min oldemor laget.

Pyntehåndduken er vel mer på lån i første omgang da mamma ikke hadde noen plass å henge den, men med litt godsnakking håper jeg den blir min;)
Jeg klarer ikke se hvilken bokstav det er som er brodert, så hvis noen vil hjelpe meg her blir jeg veldig glad:)


Til slutt vil jeg vise dere denne flotte lampen fra IKEA. Jeg syns den er sååå lekker:)
Har også nylig kjøpt flere ting på IKEA, men det får jeg vise dere i et annet innlegg:)


Ønsker alle som er innom en fortsatt fin dag!

7 kommentarer:

  1. For noen flotte tekstiler, heldig eier av disse..

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott!!! Heldig du er :)

    SvarSlett
  3. Alltid gøy med noe "nytt" gammelt, blir nok flott når du får opp kjøkkengardinene. Håndbroderte putetrekk er sjelden vare i disse dager, det er stas når man får tak i slike. :)

    Du har en hyggelig blogg, skal titte innom flere ganger. :)

    -maria-

    SvarSlett
  4. Så heldig du e;) Kjempefine tekstila. Håpe det står bra til. Klæm fra Ingrid

    SvarSlett
  5. Her var det mye lekkert. Kjekt å kunne arve litt;)
    Blir nok flott med "nye" kjøkkengardiner.
    Ha en fin helg!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  6. Nydelige tekstiler!!! :o) artig å arve slikt!
    Den lampa har jeg også sett på - kjempekul!

    kos dere masse i helga, det skal vi!

    klem fra Lisa

    SvarSlett
  7. Ah herlige tekstiler:)Og den lampa må jeg også få se å få kjøpt meg snart;)

    Klemmer og god helg:)

    SvarSlett