torsdag 11. februar 2010

God Bloggvenn:)

I morgen skal vi på besøk til mamma og pappa. Min kjære skal på uteoppdrag hos en bedrift i Ballangen, så da blir jeg og ungene like godt med for å besøke mamma på fridagen hennes:)

(Bilder tatt av husene på gården hos mamma og pappa våren 2007)


Wiiiii, jeg har fått en ny award:) Denne søte awarden fikk jeg av Ingrid med bloggen Aunegårds lille krypinn. Tusen takk kjære Ingrid! Nå ble jeg kjempe glad:)


Denne flotte damen møtte jeg første gang i skisporet, og hun var en tøff konkurrent. Senere ble vi å gå på vidergående sammen, Nordnorsk skilinje i Nordreisa, og hun ble en av mine beste venner:) Desverre har vi mistet litt kontakten etter vi var ferdig på skolen, så nå å kunne følge henne og hennes kjære mann på bloggen hennes er jeg utrulig glad for. Dette er virkelig en kreativ dame så jeg gleder meg stort til å følge:)

Ønsker alle en fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Så nydelig gården til dine foreldre så ut!!!!

    Liv ;O)

    SvarSlett
  2. Staselig gard du viser på bildene her.Grattis med awarden.den fortjener du.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så deilig med en tur hjem til mor og far, jeg skal reise hjem i vinterferien, og gleder meg masse. Har ikke vært hjemme siden i sommer.....

    Ønsker deg og dine en strålende flott helg.

    SvarSlett
  4. Så gøy å få take opp att kontakta da:)
    Gården ser sååå flott ut:)
    Å kome heim il mamma og pappa er det beste:)
    Gratulerer med Awarden(vel fortjent:)
    Bordet i innlegget under er kjempe lekkert!
    Takk for alltid så gode ord<3
    Ønskar deg ei super helg:)
    Klem frå Astrid<3

    SvarSlett
  5. Tusen takk for så fine ord. Du e go Linda. Gla i deg, klæm

    SvarSlett