lørdag 13. februar 2010

God Morsdag!!!!

Da var kjøkkengardinene jeg fikk av mamma kommet opp. Det hører også med kapper til gardinene men siden ungene sitter nærmeste vinduet og liker å se ut vil kappene bare bli i veien og tilgriset av mat. De får ligge i skapet ihvertfall i år, så kanskje det kan komme opp en gang senere:)


Nå har det ENDELIG kommet litt sne også til oss, så på onsdag ved det første onsdagsrenn i lysløypen på Ankenes. Dette måtte vi jo være med på, så pakket ungene , ski og akebrett i bilen:)
Jonas syns det var kjempe artig å gå på ski lamme meg og de andre ungene. Tidligere når han har hatt skiene på har han vært ferdig etter et par meter, men denne gangen var han riktig så flink. Han klarte vel og merke ikke gå hele løypen (500m), så jeg måtte jukse litt med å bære han. Da vi kom i mål storflirte han:) Og så var det tid for bolle og saft.
Svigers var også med i løypa og så på Jonas:)
Syns det er så deilig å se at ungene koser seg og har det artig.. det varmer godt i mamma hjertet:)

På torsdag hentet vi opp den gamle uttrekkssengen som endelig er blitt ferdig malt og Jonas fikk sin første natt i "storguttseng":)
Trur han syns det var stor stas å få denne sengen:)

Jeg har lenge hatt lyst til å prøve å sy en kjole til Mari, så da jeg og mamma bestilte stoff til et par stoler vi skal trekke om, ble det også mønster til en kjole:)
Blir spennende og se om jeg får det til.

På fredag var vi på besøk hos mamma og pappa og jeg benyttet anledningen til å se gjennom noen av alle stoffene som mamma har. Der fant jeg disse to stoffene som jeg lurer på om jeg skal bruke til kjolen? Det nederste stoffet er det et veldig svakt mønster på og grønnfargen går igjen i stoffet over.
I ettermiddag vi får besøk av mamma, pappa, farmor, søster og tanteungene, så skal vi feire morsdagen litt:)

Ønsker alle mødre en kjempe fin dag:)


3 kommentarer:

  1. Er innom for å ønske god morsdag:)
    så mange flotte bilder:)
    Gardina er kjempe fin:)
    Klem frå Astrid<3

    SvarSlett
  2. Så koselig med utflukt å greier :) Jeg ville bare poppe innom med en aldri så liten morsdagshilsen, og takke for hyggelig kommentar :) håpe du har hatt en superduper dag :)
    klemz

    SvarSlett
  3. Kjempefine stoffer, blir spennende å så når du er ferdig. Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett