tirsdag 23. februar 2010

I dag har det vært forferdielig kaldt her. Skal denne kulden aldri ta slutt?
Blir det ikke mildere nå må vi nok høre med pappa om han har mer ved til oss, for vedlaget minker drastisk.
Uten viser gradestokken 21 minus nå. Brrrr....

Når det er så kaldt ute er det deilig å kunne sitte inne i varmen med et mykt teppe over seg og en god kopp te:)

I formiddag flyttet jeg det lille bordet (mitt siste malsprosjekt) litt og noe av pynten ble også flyttet litt rundt:) Den gamle skuffen som tidligere sto på gulvet under bordet, fikk nå komme litt opp i høyden. Ja jeg vet...jeg har enda ikke fått gjort ferdig skuffen som skal være i bordet. Ting tar tid:)

Rosene jeg fikk sist søndag av mamma er fortsatt fine og pryder spisebordet.

Skapet som vi har fått av bestemoren til Tom André har også fått noe "ny" pynt. Syns "utskjæringen" på dørene er så fine. (har vist bilder av dette før, men pynten har ikke kommet så godt frem pga dårlig lys)

En kjole og tre knytebluser som jeg har brukt da jeg var liten henger til pynt i stuen.

Må bare legge ved et "støvsugerbilde" av gullene. Mari syns støvsugeren er kjempeartig og kommer springende hver gang hun ser den:) Det er spessielt artig å sitte oppå den når jeg støvsuger. Jonas her tidliger ikke likt støvsugeren noe serlig, men nå når lillesøster tørr så kan den jo ikke være farlig;)

Lille prinsessa mi


8 kommentarer:

  1. Du har det så fint hjemme :)
    Tror jeg skal stjele ideen om det fatet fra Kid, med heklet duk og pynt. Skal se hva jeg finner. Det er så tomt på sjenken nå...

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder, å for noen nydelige roser:) skikkelig fin farge!:)

    Sånn skap med uskjæringer er så utrolig fint, står veldig veldig høyt på ønskelista, så håper jeg kommer over ett:)

    Å du har noen nydelige barn:)

    SvarSlett
  3. Heisan. Nydelig blogg du har. Og helt skjønne barn. Legger meg til som følger. Gleder meg til og følge deg videre. Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige detaljer på skapet ditt! Finnes nok mange teakskap rundt om som kunne trengt seg et strøk maling for å bli like fint som ditt:)

    SvarSlett
  5. Hehehe☺ ☺ Såååå søte dei er desse gulla♥
    Lisje bror her i heimen har og blitt tøffare rundt støvsugaren(lite valg,når den står framme omtrent heile dagen,hehe;)
    Åååå sååååå masse herlege detaljar du viser!
    Det skapet var lekkert!
    Du er så flink att♥
    Ønskar deg og dine ein god dag♥
    Klem frå Astrid☺

    SvarSlett
  6. Heia :)

    Ja, trur du hadde storkosa dæ på interiørshopping i Kiruna :) Litt vanskelig å forklare kor den ligg..hmm..hvis du står midt på torget, så går du imellom et lite smug forbi en matbutikk, så videre til høyre ned bakken, og der ligg det flere små butikka..hmm..detta forsto du nok ikke mye av, trur det e best å bare spørre lokalbefolkninga der :)

    Førr nån flinke hjelpera du har til husarbeidet! Skikkeli søt e de også :)

    Tora:)

    SvarSlett
  7. Hei. Takk for kommentar på bloggen min. Nydelig blogg du har. Legger meg liksågodt til som følger. Ha en fin kveld.
    Klem J.

    SvarSlett
  8. Koselige bilder:O)
    Skapet du viser fremm står veldig høyt oppe på ønskelista her også:) Nydelig!!
    Ønsker deg en kjempe flott Helg:)
    Klem

    SvarSlett