lørdag 6. februar 2010

Ny hylle

I dag har jeg hengt opp en ny hylle i stuen, og jeg trur jeg brukte flere timer før jeg ble enig med meg selv om hvordan pynt som skulle brukes:) hehe...
Har vist glemt å tenne lysene før jeg knipset:(

Etter mye prøving og henting at pynt ellers rundt i huset ble hyllen seende slik ut.
Nå må jeg bare finne ny pynt de plassene jeg har stjelt fra:) hehe

Hyllen har jeg laget av noen hyllekonsoller jeg fant på Clas Ohlson og en hobbyplate som min kjære har sagd til for meg.


Etter å ha vært utallige ganger inne på Den franske landstil å drømt meg bort, har jeg hatt et sterkt ønske om en slik hylle i stuen:

I fjor vår hengte jeg opp en hylle som pappa har laget og har helt siden da hatt plan om å lage en knaggrekke å feste i hyllen. Men slik ble det ikke, istede ble kroker fra Clas Ohlson festet under hyllen.

Da jeg hengte opp lyktene jeg har kjøpt for lenge siden fant jeg ut at hyllen muligens er for liten for alle lyktene. Så hvordan hyllen blir stæsjet til slutt vet jeg ikke helt.
Her er et par av alternativene jeg prøvde ut i dag. Blir veldig glad for innspill om hvordan jeg kan pynte hyllen:)


Trur jeg må gå til innkjøp av noen annet som kan henge på hyllen, men siden min kjære har gitt meg kjøpestopp på interiør, må jeg se om jeg klarer lure det inn i huset uten at han merker det;)

Ønsker alle som er innom mitt lykkelige hjem en riktig god lørdagskveld!

10 kommentarer:

  1. Kjempe fin hylle:)
    Kjenner meg så igjen i det du skriv,hihi:)
    Det er ikkje alt desse mannane treng om å vite;)
    Takk for gode ord<3 Vi er no alle endelig på bedringens:)Hatt ein herleg dag ilag med familia..Mamma diska opp med pizza og min lisje bror er heime i helga<3(han studerar i Bergen)
    Var til og med innom frisøren:)
    Ønskar deg ei god natt og ein super fin søndag<3
    Nattaklem:)

    SvarSlett
  2. Så flott hylle Veldig koselig.Du er flink til å stayle du.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fina hyllor du har. Kanske att de fina konsollerna kan finnas på Clas Ohlson här i Sverige också. De skulle vara bra till min hylla.
    Tack för den idén!
    Ha en skön söndag!
    Märta

    SvarSlett
  4. Så koselige hyller...Og pynten likedans..Er det ikke kjekt å drømme seg bort? Jeg drømmer meg og bort når jeg er inne på landstil, og sku og gjerne hatt slike hyller du så på. Men de er nok litt for dyre til hva det smaker..Og kjøpestopp fra mannens hold vet jeg alt om, dakar de, de mener jo ikke vondt, men har lettere for å være mer fornuftige på akkurat det området. Håper du får en knall helg videre, klems..

    SvarSlett
  5. For noen kjempestilige hylleknekter!! Er det lov å spørre hvor du har "snopet" desse?? Også desse koselige ordene da. Du er så flink.

    SvarSlett
  6. Ja, slike morgner er gull verdt..Jeg pleier heller ikke sove lenge hvis mann og unger er oppe, ligger bare å hører etter.typisk oss damer det, for mannen sover som stein når det er hans tur..klems...

    SvarSlett
  7. Så fint det ble! Du er flink du:)

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  8. Det ble kjempefint. Du e flink! Ha ei fin uka. Klæmma fra Tromsø;)

    SvarSlett
  9. Hei Linda :) Pakken kom i dag, og du verden så mye fint det var i pakken :) En kjempefin start på uken. Tusen takk!:)

    Hyllen ble kjempefin:)

    Klem.

    SvarSlett
  10. Så utrolig fint det ble:)

    Kjempefin blogg du har,følger deg nå:)

    SvarSlett