tirsdag 16. februar 2010

Sol ute...sol inne...

I dag skinner solen for første gang inn i stuen. DEILIG!!! Dette har jeg ventet på lenge:)
Men HUFF så skittne vinduene er:( Her må jeg nok frem med vaskebøtta snart.

Jeg er kjempe glad i mørketiden, men nå når solen er tilbake og det nærmer seg påske, kan jeg ikke annet enn å glede meg til våren og lysere tider:)


I går begynte jeg vårrengjøringen, og kjøkkenet ble tatt under lupen:) jeg er ikke helt ferdig enda, men det er godt å komme i gang:)

3 kommentarer:

  1. Hei på deg :)

    Jeg skal også begynne på vårrengjøringen så fort jeg er frisk igjen... :)
    Synes faktisk det er en herlig prosess... Er så deilig å kvitte seg med skrot å vite at det er rent i alle kriker og kroker... :)

    * Ha en fortsatt fin dag *

    Klemmer fra Malin Virginia

    SvarSlett
  2. Er igang jeg også:O) Tok kjøkkenet igår..tenkte å begi meg ut på badet imorgen;O) Ta litt og litt hver dag:)
    Nydelige bilder:) Ingenting er bedre enn SOL <3

    Klem

    SvarSlett
  3. så flink du er Linda :) jeg hater å vaske!!! kan godt rydde hele tiden, men vaskinga den kunne jeg gjerne ha satt bort :) hihi! koselige vinterbilder :) "mens vi venter på våren"..

    kos deg i kveld :)

    klem!

    SvarSlett