onsdag 10. mars 2010

Award

Jeg har fått denne fine awarden fra Jeanette med den flotte bloggen bomull. Denne bloggen er virkelig verdt et besøk:)
TUSEN TAKK!!

Med awarden følger følgende oppskrift:

The sunshine blog award i awarded to bloggers whose positivety and creativity. Inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:

1.Put the logo on your blog or whitin your post
2.Pass the award to 12 bloggers
3.Link the nominees whitin your post
4.Let them know they recieved this award by commenting their blogs
5.Share the love and link to the person from who you recieved the award from.

Jeg vil gi awarden videre til:
Mor og datter
Lottas himmelrom
Lille persille
Det lille ekstra
Lisje Astrid`s husblogg
Lyse drømmer
Minkas rede
Englehvitt
Shabby Charm
Hjem hos Linda
Heidi`s hvite perle
Ruths datter

Ønsker alle en fin kveld:)

8 kommentarer:

  1. hjertelig takk for award, koselig:) Ønsker dge en videre fin onsdagskveld. her koser jeg meg med dataen i fanget og house:) klem monica ♥

    SvarSlett
  2. Tusen, tusen takk Linda, det varmer et interiørhjerte:)
    Stor klem til deg.

    SvarSlett
  3. Så koselig Linda! Det setter jeg stor pris på, tusen takk:)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Hei♥
    Tusen takk for denne flotte awarden♥Å så kos at du vil gi den til meg da♥
    Kjekt at du vil vere med å feire mitt runde lesertal☺☺
    Ønskar deg ein fin torsdag vidare☺

    KLem frå Astrid♥

    SvarSlett
  5. Gratulerer med kjempefin Award=)
    Det er utrolig kjedelig når de små blir syke,men heldigvis sitter det ikke i sålenge i disse små kroppene=)
    Så prinsessa vår ble frisk og fin til Søndagen:)Og Dåpen var kjempe koselig:) Masse god mat,og koselig selskap:)

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Åh superkoselig!Tusen hjertelig takk:)Herlig:)

    Ønsker deg en nydelig helg med masse soooooooooooool:)Klemmer

    SvarSlett
  7. hei Linda!!

    tusen takk, så koselig!! skal legge ut awarden på siden min!! :)
    klem

    SvarSlett