tirsdag 23. mars 2010

Bytur

I går var jeg og ungene i byen sammen med min kjære søster, kjempe koselig:)
Der fant jeg to blomsterkrukker til 70 % avslag. Jeg har egentlig ikke behov for flere blomsterkrukker, men når man får to stk til 87,- må man jo bare kjøpe:)


Mamma strikker bunad til Mari som hun skal ha på 17.mai og da må hun jo ha svarte pensko, så dette var jeg på jakt etter i går. Syns det er helt vanvittig at sko til disse smårtollene koster over 300 kr. Jeg var så heldig å komme over et par sko på 70% salg og betalte bare 59 kr:)


På KID hadde de maaaange søte duker, så måtte bare kjøpe en:) Må nok tilbake å kjøpe noen av de andre også;) hihi

I dag kom lille prinsessa seg opp i sofaen uten noe å stå på.
SREKK OG GRU!!!
Hun var sååå stolt der hun satt:)

Ha en fin dag alle sammen:)

3 kommentarer:

  1. Så mye fint da har kjøpt. Gøy når en kan finne på salg.

    Ha en fin dag♥

    SvarSlett
  2. Kos med felles bytur! Jeg har alltid trodd du og søsteren din var (toeggede)tvillinger (til jeg begynte å lese bloggen din;)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Hei på deg:) Har gått litt tregt her.... Sender hjertet i dag:)

    Klem

    SvarSlett